Ja cili vend ka shpërlarë më së shumti para në Ballkan

Raporti më i fundit i publikuar nga organizata amerikane GFI (Global Financial Integrity) ka publikuar informacionet mbi fluksin e paligjshme të parave dhe ka marrë analizën e avancuar të bilancit të pagesave dhe të dhënave të tregtisë ndërkombëtare, të cilën e publikon Fondin Monetar Ndërkombëtar FMN.
Në mesin e vendeve të rajonit më së keqi figuron Serbia, e cila ka  “shpërlarë” deri 40.83 miliardë nga viti 2004 deri në vitin 2013.
Kroacia është në vendin e 40-të, ku për dhjetë vjet ka “shpërlarë“  34.5 miliardë, raporton lajmi.net
Bullgaria është në vendin e 47-të me 25 miliardë dollarë të humbura.
Maqedonia është në vendin e 88-të. Nga ky vend janë “avulluar” mbi pesë miliardë euro gjatë vitit 2004 deri 2013, sipas organizatës amerikane GFI (Global Integrity Financiar).
E ndjekur nga Mali i Zi, ku është pozitën 108, ku  janë eksportuar ilegalisht 2.5 miliardë dollarë gjatë dhjetë vjetëve.
Nga viti 2004 deri 2103 më shuma para janë eksportuar ilegalisht nga Kina, përkatësisht 1,390 miliardë. Në vendin e dytë është Rusia e cila ka nxjerrë 1.040 miliardë, dhe i treta është Meksika me 528 miliardë dollarë.
Ja cili vend ka shpërlarë më së shumti para në Ballkan Ja cili vend ka shpërlarë më së shumti para në Ballkan Reviewed by Tipi on 10:21 AM Rating: 5

No comments: