Shyhrete Behluli publikon këngë melankolike (Video)

Këngëtarja Shyhrete Behluli ka publikuar këngën e saj më të re.
Ajo edhe kësaj here është përkujdesur që të sjellë një baladë.
“Shpirti i shpirtit tem” është projekti më i ri i këngëtares, e cila flet për dashurinë
Për videon është përkujdesur EMF Creative, ndërsa tekstin e ka shkruar Ilir Berani, kurse orkestrimin e ka bërë Wirusi. /
Shyhrete Behluli publikon këngë melankolike (Video) Shyhrete Behluli publikon këngë melankolike (Video) Reviewed by Tipi on 12:58 PM Rating: 5

1 comment:

  1. Ish i dashuri im më la mua dhe vajzën time gjashtë javë më parë pasi kam provuar pothuajse gjithçka për të rivendosur marrëdhënien time, u zhgënjeva. Asgjë nuk po funksiononte për mua. Një javë më vonë ndërsa po shfletoja në Instagramin tim pashë disa dëshmi për DR, agimi që i ndihmonte njerëzit të rindiznin marrëdhënien e tyre dhe të rregullonin shtëpitë e prishura, në fillim isha skeptik, por vendosa ta provoja dhe vendosa kontakt me DR, Dawn për ndihmën e saj, disa ditë duke kontaktuar me të gjithçka ndryshoi automatikisht, trishtimi im u bë Gëzim, buzëqeshja ishte në të gjithë fytyrën time, gjithçka ndodhi shumë shpejt dhe rezultati ishte i përsosur. Unë e përdor këtë medium për të vlerësuar Dr, Dawn, nëse keni ndonjë vështirësi në marrëdhënien tuaj.
    *Nëse doni të mbeteni me barrë.
    *Nëse doni të ribashkoheni me të dashurin tuaj.
    *Nëse keni nevojë për fuqi shpirtërore.
    Dr Dawn Acuna është personi i vetëm që mund t'ju ndihmojë: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    ReplyDelete