Kjo është ajo që ndodh me trupin tuaj kur ju lini cigaren

Në këtë pikë, të gjithë duhanpirësit duhet të jenë vërtetë të vetëdijshëm për dëmin që pirja e duhanit mund t'i shkaktoj trupit tonë.Paralajmërime shëndetësore ka gjithandej. Në pjesën e përparme tek pakot e cigareve, reklama televizive, postera dhe broshura informative etj. Dhe, nëse ne të gjithë jemi ndoshta pak fajtorë për një cigare tek tuk, kjo është më shumë për duhanpirësit e rregullt që me të vërtetë duhet të shqetësohen në lidhje me atë që ata po i bëjnë shëndetit të tyre. Edhe pse ka shumë informacione se si pirja e duhanit ju dëmton, ndoshta më efektive të marrim në konsideratë përfitimet qëvijnë nga ndalimi i pirjes së duhanit.
Më poshtë do të ju tregojmë saktësisht se çfarë ndodh me trupin tuaj pasi ju lini cigaret duke filluar nga disa orë në 15 vite.
Mrekullueshëm, brenda më pak se gjysmë një ditë pasi ju ndaloni pirjen e duhanit, ju do të flini më mirë dhe të jenë përgjithësisht më të shëndetshëm se më parë.
Pas vetëm disa muaj, frymëmarrja juaj do të janë përmirësuar në mënyrë fantastike dhe, një vit me pas, rreziku i zhvillimit të sëmundjeve të zemrës do të jetë përgjysmuar!
48 orë pasi keni lënë cigaren 
Monoksidi i karbonit dhe nikotina është eliminuar nga trupi. Mushkëritë fillojnë të pastrohen nga mukusi dhe mbeturinat e tjera duhanit. Mbaresa nervore fillojnë të rigjenerohen dhe ju kthehet ndjesia e të nuhaturit.
3 muaj
Funksioni i mushkërive dhe qarkullimi i gjakut do të janë përmirësuar ndjeshëm. Ecja dhe ushtrimet fizike do të ju duken më të lehta për t'u bërë dhe nuk do të keni kollë.

Pas një viti

Rreziku i zhvillimit të sëmundjeve koronare të zemrës është reduktuar me 50%.
Kjo është ajo që ndodh me trupin tuaj kur ju lini cigaren Kjo është ajo që ndodh me trupin tuaj kur ju lini cigaren Reviewed by Tipi on 3:05 AM Rating: 5

No comments: