Bleona nuk e refuzon mjekun e martuar, ja mesazhi i saj për të

     "Bleona nuk refuzon mjekun"
Këngëtarja Bleona Qerreti i ka dërguar mesazh publik burrit të martuar.
Burri i martuar nga Burreli, mjeku Dalip Gjoka, po paraqitet në Zonë e Lirë, ku ka shprehur edhe një herë dashurinë për Bleona Qerretin.
Ajo ka refuzuar të flasë me të direkt në Skype, por në një mesazh që i ka dërguar Arian Çanit, Bleona ka treguar se nuk e refuzon doktorin.
“I bëj të fala mjekut Dalip. Unë jam ende shumë e lënduar nga ndarja me Ganiun dhe nuk kam ende vend në zemrën time për një njëri tjetër”, u shpreh Bleona në mesazhin dërguar mjekut të martuar, transmeton Telegrafi.
Më tej Bleona shtoi se i dëshiron më të mirat mjekut të martuar nga Burreli, baba i dy vajzave
Bleona nuk e refuzon mjekun e martuar, ja mesazhi i saj për të Bleona nuk e refuzon mjekun e martuar, ja mesazhi i saj për të Reviewed by Tipi on 3:39 PM Rating: 5

No comments: