E dhembshme/ Luftëtari i Koshares djeg dokumentet: S’jam veteran, s’dua barazi me UDB-asha, kriminel e dezertor! (Video)

Një episod shumë i dhembshëm ka ndodhur sot me një ish luftëtar të FARK-ut, i cili në shenjë proteste ka djegur certifikatën e veteranit të UÇK-së.
“Nuk jam Veteran, sepse nuk pranoj dhe nuk mundem qe te jam i barabart me puntore te UDB-se , me Kriminel, dhe me Dezertor te luftes ...!!!” ka shkruar veterani i Koshares, Bekë Osmonaj nga Isniqi, në profilin e tij në Facebook, duke ja bashkangjitur edhe një video.
E dhembshme/ Luftëtari i Koshares djeg dokumentet: S’jam veteran, s’dua barazi me UDB-asha, kriminel e dezertor! (Video) E dhembshme/ Luftëtari i Koshares djeg dokumentet: S’jam veteran, s’dua barazi me UDB-asha, kriminel e dezertor! (Video) Reviewed by Tipi on 1:36 PM Rating: 5

No comments: