Labinot Tahiri i uron vetes ditëlindjen

Labinot Tahiri me të vërtetë është shëndrruar në një person karakteristik në qasjen e tij në rrjetet sociale. Labi sot feston ditëlindjen e tij të 36-të dhe për këtë e ka bërë një "urim" për vetveten.
Madje Labi nuk ngurron të uroj vetveten duke i uruar vetvetes ymër.
Ky është urimi i Labit për ditëlindjen e tij.
"Sot, 36 vite më parë, Nêna ime e shtrejtë më solli në jetë dhe, sot, 36 vite më parë u linda nipi i par nga ana e gjysherve te dajët dhe të axhallarët e mi.!
Sot, kam mbushur 36 vite jetë!
Pasuria më e madhe në jetën time, është se për tërë këto vite u njoha me ju dhe me shumë miq!
Këto vite i'a kushtova vetës, familjes, prindërve, shokëve, dashamirëve e pak shoqerisë civile!
Me dhashtë Zoti ymër, që në vitët e ardhshme ti dhuroj shërbim vetëm vendit dhe njerzve të cilët e duan vendin tim Kosoven e Shqipërisë.!
Vjen një kohê që të gjithë ne e kuptojmë!! Se pasuria më e madhe është,,kur ti mendon ti dhurosh të gjitha ergjitë dhe gjithqka që ke nga vetja për të tjerët" shkruan në urimin e tij Labi.
Labinot Tahiri i uron vetes ditëlindjen Labinot Tahiri i uron vetes ditëlindjen Reviewed by Tipi on 11:22 AM Rating: 5

No comments: