Morena, këngën e re ia dedikon nënës së ndjerë (Foto)

Morena Taraku ka bërë të ditur se të shtunën do të publikojë këngën e saj më të re “Lule”.
Modelja ka bërë të ditur se këngën ia ka dedikuar nënës së saj të ndjerë.
“Do ta dedikoja një jetë duke shprehur dashurinë që më mungoj nga ti, dhimbjet pa ty, sakrificat e shumta që të qëndroja e lumtur edhe pse shtylla kryesore mungoj gjithmonë në shtëpi”, ka shkruar Morena në Intagram.
“Bota të fal çdo gjë por asgjë nuk është më e bekuar se dashuria jote Nënë. Ta dedikoj ty nënë, sepse ishe personi që ishe më së paku pjesë e jetës time dhe pa ty unë s’do isha fare”.
Kujtojmë se kjo nuk është kënga e parë e Morenës, pasi edhe në të kaluarën ka publikuar këngë dhe ka pasur bashkëpunime të ndryshme me këngëtarë të estradës shqiptare.



Morena, këngën e re ia dedikon nënës së ndjerë (Foto) Morena, këngën e re ia dedikon nënës së ndjerë (Foto) Reviewed by Tipi on 8:39 AM Rating: 5

No comments: