Sinan Vllasaliu duke shkelur mbi para,dhe thot se une sja fali vetes dhe jam shkaktar (Video)

Dihet që disa nga këngëtarët përveç se paguhen mirë për mbremjet e tyre muzikore, marrinë edhe bakshishe të majme.

Po thuajse është bërë e zakonshme që në mbrëmjet Live të shohim këngëtar duke u “mbuluar” më para, e njejta ka ndodhur edhe me këngëtarin e njohur Sinan Vllasaliu, i cili për festat e fundvitit ka qenë në Amerikë, ndërsa shihet duket kënduar në skenën e mbushur me dollarë amerikanë, transmeton Magazina.al
Ja video nga mbrëmja muzikore e Sinan Vllasaliut në Amerikë.

Sinan Vllasaliu është një këngëtar shumë i njohur. Sinan Vllasaliu u lind në Prishtinë. Me muzikë ka filluar te merrej që se fëmij Në moshën 7-8 vjeqar. Ka të mbaruar shkollen e mesme te muzikës 'Prenk Jakova' per Kanto dhe Piano si dhe Fakultetin e Arteve te Bukura në Prishtinë.
Ai ka marrur pjese ne te gjitha festivalet Sic jane 'Akordet e Kosoves','Okraina e Arte','Tri orona' etj.
Ka fituar mjaft qmime dhe nga do qe te shkonte ne Cdo Festival Triumfonte pa u ndalur psh.
Paraqitja e parë e tij skenike ishte viti 1986 kur per her te par merr pjes në Okrianien e Artë ku u shpreblye ne vendin parë me këngën 'Kthehu Oj Rini'.
Në vitin 1987 morri kahje te tjetër,dhe stil me ndryshe me një këng te re 'Zogu' e kompozuar nga Kompozitorja Selvete Krasniqi, inspiruar nga vargjet e poetit Ali Podrimja, komponoi kengen "Zogu"
Në vitin 1988 morri pjesë në Prap ne Okraninen e Artë poashtu me te njejten këng 'Zogu'.
Në vitin 1989 fillon rexhistrimin e këngës 'Niset trimi për Gurbet' nje keng qe beri buj ne Shqiperi,Maqedoni,Mal te zi,si dhe ne Diaspore e shum e shum treva shqiptare.
Në vitin 1990 Paraqitet në Festivalin Akordet e Kosovës me te njejten Këngë 'Niset Trimi për Gurbet'
Në 26 Shtator 1990 u mbajt nje koncert ne Gjermani ishte Koncert
Ai i pari paraqitet ne Skene me disa këngë Si psh: 'Kosova Po Qan','Niset Trimi per gurbet',etj.
Në 1 Mëntor 1990 u mbajt nje koncert ne Sheshin 'Zahir Pajaziti' Ku ishin mbledhur mbi 80.000 vet ne Sheshin e Prishtinës ishte Kohe e demostrateve Dhe fillon me nje Keng te Re 'Kur Kosova s bohet Shkine'.
Në 3 dhjetor 1990 Ben albumin e tij 'Kur Kosova Behet Shkine' album qe mbajti 8 kenge patriotike.
Në vitin 1991 paraqitet prap ne 'Okrainen e Arte' me Kengen 'Ilirjana' ku e shpreblehet cmimin e pare.
Në Dhjetor 1992 paraqitet në RTVSH me një këngë 'Më ndihmoni'
kjo kenge beri bum ne te gjitha trevat shqiptare ku u shpreblye ne vendin e trret.
Në vitin 1993 nxjerr ne treg videoklipin e kenges 'Me ndihmoni'.
nje videoklip qe nuk harrohet kurre e cila i ka 22 vite qe eshte realizuar.
Në vitin 1994 nxjerr ne treg këngën 'Takatlushja' ne Bashkpunim me Gilin dhe Ilir Beranin nje kenge qe beri bum jo vetem ne Kosove por ne te gjith trevat shqiptare.
Në vitin 1995 nxjerr ne treg këngën 'Babi pse brengosesh' ne bashkpunim me vajzen e tij Edona Vllasaliun.
Në vitin 1996 nxjerr ne treg albumin e tij 'Plaget e Lirise'.
Album qe mban 9 kenge qe kan bere buj ne te gjitha trevat Shqiptare.
Në Nentor te vitit 1996 merr pjes ne Gjermani Frankfurt me Disa kenge popullore dhe argetuese.
Në vitin 1997 Nxjerr ne treg albumin e dyte 'Si rakija' ky album mban 10 kenge te bukura dhe te suksesehme ky album shitet ne Shqiperi,Maqedoni,dhe ne Diaspore.
Në vitin 1998 merr pjes ne Festivalin e RTVSH-se me kengen 'Largohu' ku e morri vendin e peste.
Në vitin 1999 e gjejme Sinanin ne Duete realizon nje bashkpunim me Kengetaren Adelina Ismajli kenga quhej 'Vetem me rini' paraqitet nje festivalin te Maqedonise 'Nota Fest'.
Në vitin 2000 Publikon Albumin e titulluar 'Krejt Mbrpasht' nje album qe beri buj edhe ne Shqiperi edhe Ne Maqedoni i shitur.
Në Shtator te vitit 2000 Realizon videoklipin e kenges 'Krejt Mbrapsht' nje videoklip i xhiruar ne Maqedoni.
Në vitin 2001 Merr pjese ne Polifest me kengen 'Krejt mbrapsht' edhe aty e morri nje qmim shkoi deri ne finale.
Në 24 Nentor te vitit 2001 u mbajt nje Koncert Humanitar Ku paraqitet per here te trret me te njejten kenge 'Krejt mbrapsht' i cili beri buj prej vitit 2000 e deri 2001.
Në 1 Qershor 2002 Nxjerr në treg albumin te titulluar 'Lutem' Ku ne ket album bejne pjese disa kenge Hite:
Edhe e bukur edhe tradhtare,Avanturiste,Si dikure,Bija ime,etj.
Në 10 Tetor te vitit 2002 Nxjerr ne Treg Videoklipin 'Edhe e bukur edhe tradhetare'
Në vitin 2003 merr pjese ne Festivalin Polifest me kengen 'Nenes'
Në Dhjetor te vitit 2003 Realizon kengen 'Fotografia'.
Në vitin 2004 Publikon Albumin e tij 'Mallkimi' nje Album qe mban 8 kenge me te reja solli nje Sinan me ndryshe me elegant.
Në vitin 2005 Publikon Albumin e shtate 'Nje pik Loti' nje album qe beri bum ne te gjitha trevat shqiptare.
Në Shtator 2005 Nxjerr ne treg Videoklipin e kenges 'Nje pik loti' ku u shpreblye edhe ne Zhurma Show Awards 2005
Në vitin 2006 Nxjerr ne Treg Albumin e tij te tete 'Luj moj Kosovare' nje permbledhje e muzikes popullore e cila u degjua
ne te gjitha trevat shqiptare
Në Pranvere te vitit 2006 Nxjerr ne treg bashkpunimin me Gilin 'Prap se prap'.
Në vitin 2007 Nxjerr ne treg Albumin 'Mos ja falni' nje album qe Theu te gjitha rekordet.
Në 1 Mars te vitit 2007 nxjerr treg Videoklipin 'Mos ja falni'.
Në vitin 2008 Sinanin e gjejme prap ne duete Dueti me Nora Istrefin 'Pa fat' ishte nje projekt qe pati sukese ne te gjitha trevat Shqiptare.
Në vitin 2009 Publikon Albumin e tij te nente 'Vajza e Klubeve te nates' qe pati 9 kenge dhe organizoi nje Koncert ne Amerike ku te gjithe ishin mbledhur aty.
Në vitin 2010 Nxjerr ne treg trre Videoklipe 'Nje Arsye','Qka ka 3','Mendjemadhe',etj.
Në vitin 2011 Nxjerr ne Treg videoklipin 'Pellumb i bardhe' dhe nje album me keng dasmash.
Në vitin 2012 Nxjerr ne Treg Albumin 'Tatuazh' nje album qe mban 8 kenge.
Sinan Vllasaliu duke shkelur mbi para,dhe thot se une sja fali vetes dhe jam shkaktar (Video) Sinan Vllasaliu duke shkelur mbi para,dhe thot se une sja fali vetes dhe jam shkaktar (Video) Reviewed by Tipi on 9:00 AM Rating: 5

1 comment:

  1. Përshëndetje shikues, unë jam nelson dhe jam gati ta ndaj dëshminë time këtu, nëna ime më prezantoi me Baba e Madhe Ogbogo kur zbuloi se nuk mund ta bëja gruan time shtatzënë pas 3 vjetësh nga martesa jonë. Pra, këto sollën aq shumë telashe në martesën time dhe çuan në një divorc. ajo tha, ai është shumë shpirtëror dhe mund ta bëjë gruan time të kthehet tek unë me gëzim dhe ne mund të kemi fëmijë së bashku. Në fillim, unë dyshova jo derisa e kontaktova dhe pastaj hodha magji të fuqishme për mua dhe e bëra gruan time të kthehej. Dhe tani, ne jemi gjithashtu të lumtur me fëmijë të bukur, pikërisht nga dita që BaBa Ogbogo e Madhe punoi për mua dhe zgjidhi problemet e mia. Unë bëra një zotim të fortë që për sa kohë që unë jetoj, do të vazhdoj të dëshmoj për mirësinë e veprave të tij të mëdha, dhe për ata atje që përballen me marrëdhënie dhe vështirësi martesore duhet të kontaktojnë shpejt me të dhe të bëhen një dëshmitar i lumtur si unë. Unë e lë kontaktin e tij këtu, Email: greatbabaogbogotemple@gmail.com, ose numrin e tij të WhatsApp. +2349020168697

    Ai bëri që ish gruaja ime të kthehej tek unë me gëzim

    Ai më shëroi nga një njeri i pafuqishëm te një njeri i vërtetë.

    ReplyDelete