Roberti i thotë Norës: A ndahemi edhe unë e ti, A ndahemi edhe unë e ti loqki? Bëhemi më të famshëm! Krejt mediet e shqiptarët do të merreshin me neve, e unë e ti veç kishim këqyr seri...

Së fundmi jeta e çiftit të showbizit, Nora Istrefi dhe Robert Berishës është kthyer në fokus të mediave rozë.
Kjo përshkak mediat zbuluan se Roberti kishte një fëmijë tjetër jashtë martesor.
Edhe pse dyshja nuk ka deklaruar asgjë publikisht duke mos pohuar e as mohuar një lajm të tillë, besohet se kjo ka ndikuar mjaft në lidhjen e tyre.
A e ka lëkundur martesën e tyre ky fëmijë martesor, dhe a do të shtyjë çiftin deri tek një ndarje e mundshme?
 Nora Istrefi është një këngëtare shumë e njohur. Nora Istrefi është këngëtare e suksesshme dhe e mirënjohur nga Kosova. Karriera e saj ka filluar ne moshën 18 vjeç. Kënga e saj që është hyrë ishte kënga "Shko Tash". Per këngën tjetër bashkëpunoi me tingullin 3nt "Hey hey hey". Me pas kënga "negativ" videoklip i mirë i vitit 2005 dhe Taxi 2006. Kenget i ka përfshirë dy Albume "Opium" dhe "Engjëll". Janë bërë të mira dhe të suksesshme. Duke u shitur në Shqipëri, Maqedoni, Diasporë, etj.
Nora e ka pasur Babain Kamerman te quajtur Nezir Istrefi. Ka dy motra Nita dhe Era dhe një vëlla të vogël qe quhet Bledi.
Bukuroshja kosovare nuk eshte singell. Ajo eshte e fejuar me Robert Berishen i cili edhe ai merret me muzike. Kjo kengetare me sharmin me zerin karakteristik me trupin e saj seksi dhe me kenget e nje pas njeshme ka arritur nje fame te madhe dhe e pelqyer kudo.

PASAPORTA:
Gjatësia: 1.76m
Pesha: 59kg
Ngjyra e syve: Kafe
Ngjyra e flokëve: Kafe e mbyllur
Ushqimi i preferuar: Italian dhe meksikan
Muzika e preferuar: Të gjitha zhanret e muzikës
Këngëtari/ja i/e preferuar: Beyonce Knowles, Alisha Keys, Craig David
Pija e preferuar: Lëngu i mollës
Ngjyra e preferuar: Verdhë
Talenti sekret: Baleti
Sporti i preferuar: Tenisi
Sportisti/ja i/e preferuar: Lorik Cana, David Beckham
Cilat janë virtytet e Norës: Modeste dhe e sinqertë
Stili i veshjes: Në jetën e përditshme sportiv ndërsa në jetën skenike preferoj stilin elegant.
Menaxheri: Nëna (Suzana Tahirsylaj) dhe për koncerte që janë jashtë Kosovës, Jeton Dautaj.
Kompania inçizuese: Studio e Florent Boshnjakut dhe Virusit
Shpërblimet e fituara: "Top fest" 2006 - këngëtarja më e mirë e vitit, "Videofest" 2006 - videoklipi më i mirë dhe best
pop i vitit.
 Ajo ka arritur një fizik për tu pasur zili pas lindjes së vajzës së saj, teksa ka filluar aktivitetin muzikor pa ndërprerje.
Nora Istrefi ka postuar një foto në Instagram ku është veshur me të zeza dhe në një pozë profili.
‘Në backstage’-ka shkruar ajo duke treguar se ka performuar në një club nate.
Por disa fansa kanë shkruar në foton e saj se nga dobësimi i këngëtares, asaj i kanë ‘humbur’ edhe të pasmet.Nje nga ciftet me simpatike te veres qe lame pas dhe martesa e tyre shume e bujshme i reklamoi edhe me shume ata… Pa dyshim qe jane Robert Berisha dheNora , tashme zyrtarisht burre e grua. Por pas dasmes qe la per ta dhe per shume te tjere shije te mire, duke iu referuar luksit, cifti nuk ka hedhur asnje foto apo dhene shenje nese jane apo jo ne muajin e mjaltit. Si duket, kete here jane “jashte” fotoreportereve. Por pikerisht gjate nates se dasmes, mes shume deshirave dhe pyetjeve, nusja, Nora, ka shprehur deshiren per femije duke iu pergjigjur keshtu edhe pyetjes se kengetares Gili, nese ajo do te donte pas marteses shume femije. Ndersa dhendri, Roberti, kete gje ia ka lene Zotit. Por ndoshta cifti po e mendon seriozisht tashme qe jane edhe me pushime, per ndonje anetar te ri ne familjen e tyre
Këngëtarja sexy e estradës kosovare Nora Istrefi, ka udhëtuar drejt Londrës.
Ajo aktualisht është duke qëndruar tek motra e saj Nita, e cila tash e sa kohë jeton në kryeqytetin e Anglisë.
Nora, ka postuar edhe fotografi nga ky qytet, ku është shfaqur tek një ambient festiv, e me pamje të mrekullueshme, njofton Klan Kosova.
Megjithatë, ditët e këngëtarës në Londër janë të pakta, pasi që sipas disa informacioneve, Nora do të qëndrojë aty për vetëm pesë ditë.
 Këngëtarja e njohur, Nora Istrefi, muaj më parë në jetë solli një vajzë, të cilën e quan Rene.
Derisa, ende mbizotëron kohë e mirë, është Nora, ajo që ka shfrytëzuar kohën për të shëtitur me vajzën e saj.
Më poshtë mund të shihni disa foto të Norës me të bijën
Nora ka mahnitur me fomart e trupit të saj në bikini.
Ajo po kalon shumë kohë me vajzën e saj Rene, por siç duket Nora Istrefi ka gjetur kohë edhe për të formësuar trupin e saj dhe për të rikthyer linjat perfekte, madje shumë shpejtë pas lindjes.
Kjo shihet në një fotografi të bukur që ka postuar ajo, në bikini pranë një pishine, ku Nora madje shihet e dobtët.


Nora Istrefi dhe Robert Berisha po jetojnë lumturisht. Çifti që tashmë janë bërë edhe prindër dhe po kënaqen me të bijen e vogël, këto kohë po shihen shumë më shpesh nën shoqërinë e njëri tjetrit.
Nora ka treguar se Roberti shpesh i bën dhurata, bile jo të zakonshme. Roberti, ja njeh mirë shijen bashkëshortes.
E, një nga dhuratat e çmueshme që Roberti ja ka bërë gruas së tij është edhe kjo unazë e mrekullueshme që po e shihni në foto.
A thua të gjitha femrat do ta donin një unazë të tillë, apo një Robert si të Nores?
 Ajo është kthyer në sex-simbolin e Kosovës këto vitet e fundit, edhe për shkak të guximit në ndryshimet drastike të look-ut, fotove të nxehta dhe klipeve sensuale. Paralelisht me karrierën e saj muzikore, mediat rozë kanë komentuar lidhjen shumëvjeçare me Robert Berishën, shumë i njohur në Kosovë për bizneset e suksesshme të club-eve të natës.

Burime të afërta të tyre kanë pohuar se lidhja e këngëtares 26-vjeçare Nora Istrefi me muzikantin Robert Berisha ka pësuar krisje, pas një konflikti mes tyre.

Edhe pse zënka në çift ka pasur edhe here të tjera, kjo është hera e parë që ata nuk janë parë më në shoqërinë e njëri-tjetrit, pasi edhe pushimet i kanë bërë të ndarë. Një person i afërt i çiftit ka pohuar se Nora në Dubai nuk ka qenë në shoqërinë e Robertit, por me motrën e saj dhe një mikeshë. Këngëtarja shihet të jetë e shoqëruar vetëm nga motrat kohët e fundit në Prishtinë, qoftë kur shkon të relaksohet në ndonjë pishinë.

Edhe vitin e kaluar çifti u tha se kishte kaluar një krizë, por që nuk shkoi deri në ndarje. Ndërkohë që në një intervistë që Nora dha për gazetën "Panorama", në dhjetor të vitit të kaluar, pohoi se edhe pse po bashkëjetonte me Robertin, nuk ndihej e sigurt për zyrtarizimin e lidhjes me martesë, pasi e konsideronte një hap që duhet ta mendonte mirë. /albeu http://www.albeu.com/showbiz/nora-istrefi-dhe-robert-berisha-ndahen/121136/
Roberti i thotë Norës: A ndahemi edhe unë e ti, A ndahemi edhe unë e ti loqki? Bëhemi më të famshëm! Krejt mediet e shqiptarët do të merreshin me neve, e unë e ti veç kishim këqyr seri... Roberti i thotë Norës: A ndahemi edhe unë e ti, A ndahemi edhe unë e ti loqki? Bëhemi më të famshëm!  Krejt mediet e shqiptarët do të merreshin me neve, e unë e ti veç kishim këqyr seri... Reviewed by Tipi on 9:22 AM Rating: 5

1 comment:

  1. Përshëndetje shikues, unë jam nelson dhe jam gati ta ndaj dëshminë time këtu, nëna ime më prezantoi me Baba e Madhe Ogbogo kur zbuloi se nuk mund ta bëja gruan time shtatzënë pas 3 vjetësh nga martesa jonë. Pra, këto sollën aq shumë telashe në martesën time dhe çuan në një divorc. ajo tha, ai është shumë shpirtëror dhe mund ta bëjë gruan time të kthehet tek unë me gëzim dhe ne mund të kemi fëmijë së bashku. Në fillim, unë dyshova jo derisa e kontaktova dhe pastaj hodha magji të fuqishme për mua dhe e bëra gruan time të kthehej. Dhe tani, ne jemi gjithashtu të lumtur me fëmijë të bukur, pikërisht nga dita që BaBa Ogbogo e Madhe punoi për mua dhe zgjidhi problemet e mia. Unë bëra një zotim të fortë që për sa kohë që unë jetoj, do të vazhdoj të dëshmoj për mirësinë e veprave të tij të mëdha, dhe për ata atje që përballen me marrëdhënie dhe vështirësi martesore duhet të kontaktojnë shpejt me të dhe të bëhen një dëshmitar i lumtur si unë. Unë e lë kontaktin e tij këtu, Email: greatbabaogbogotemple@gmail.com, ose numrin e tij të WhatsApp. +2349020168697 ...

    Ai bëri që ish gruaja ime të kthehej tek unë me gëzim

    Ai më shëroi nga një njeri i pafuqishëm te një njeri i vërtetë.

    ReplyDelete