Befason Çiljeta, tani lexon Kur’an pas operacionit! (Foto)

 Çiljeta Xhilaga, e cila dje iu nënshtrua një operacioni të gjatë katër orë e gjysmë, nuk po ndalet së njoftuari fansat me zhvillimet e fundit.
Pasi tregoi ecurinë para dhe pas operacionit, këngëtarja tani po tregon se si po e kalon kohën e lirë.
Këngëtarja shihet teksa po lexon Kur’an dhe këtë e ka dëshmuar përmes një fotografie të publikuar në Instagarm.
Librin e shenjtë, ajo e ka pasur edhe dje pranë vetes menjëherë pas operacionit. /
Befason Çiljeta, tani lexon Kur’an pas operacionit! (Foto) Befason Çiljeta, tani lexon Kur’an pas operacionit! (Foto) Reviewed by Tipi on 1:28 PM Rating: 5

17 comments:

  1. jam argjend nga Garman, isha martuar para 8 vitesh pa nje femije, isha duke kerkuar shume per nje zgjidhje sepse doktori tha qe nuk mund te mbetem shtatzene, por nje shoku im me drejtoi tek nje magji e quajtur Dr white, dhe une i shpjegoi problemet e mia dhe ai premtoi se gjithçka do të jetë në rregull me mua në 12 ditë, ai më dha disa udhëzime të cilat i bëra të gjitha në mënyrë të përsosur, unë shkova në spital për provë dhe ata konfirmuan se isha 1 javë shtatzënë, dhe tani kam djali im i bukur dhe jam gjithashtu një shtatzëni tjetër tani, të gjitha falë jush Dr e bardhë, kontaktoni atë për të gjitha llojet e zgjidhjeve,

    1) nëse doni të ktheni ish-in tuaj.
    2) nëse doni që magji të mbetet shtatzënë.
    3) nëse doni të ndaloni abortin.
    4) nëse doni të jeni të dashur nga dikush.
    5) magji për të kuruar të gjitha llojet e sëmundjeve ose sëmundjeve.
    Dhe të tjerët.
    ai është më i miri dhe shumë i vërtetë ,. wightmagicmaster@gmail.com. WhatsApp: +17168691327

    ReplyDelete
  2. pershendetje te gjithe jam ketu per te dhene eksperiencen time gjate tregtimit ne platformen e tregtimit Forex sepse kam pare rishikim te mjaftueshem sesi mr Barry ndihmon dhe ndihmon individin ne realizimin e tregtise se suksesshme me ne fund kam kontaktuar me rrjetin dhe kam bere tregti nen platformen e tij duke perdorur strategjia e tij masterclass po fitoj & 10,000 € në javë dhe ka qenë e mrekullueshme gjatë gjithë rrugës që mund të kontaktoni me të përmes whatsapp +17168691327

    ReplyDelete
  3. Shërbim perfekt dhe mahnitës për të rikthyer ish -in tuaj.
    Për kë mund të zbatohet, unë me të vërtetë vlerësoj sesi Nëna Ellen drejtuesi i magjisë ka përdorur këshillat dhe aftësitë e saj intuitive të trajnerit të jetës, si dhe ndjeshmërinë e saj, për të rivendosur shpirtin tim binjak. Për të marrë 100% falas tregues të pasurisë, një konsulent për të sjellë ish -in tuaj dhe për të zgjidhur të gjitha problemet tuaja të përgjithshme ose problemet e sëmundjeve. partneri im më la për shkak të zënkave dhe zënkave të pafundme dhe unë u shkatërrova për muaj të tërë dhe rifitova lumturinë time kur e kontaktova. I vetmi drejtues i magjisë së Nënës Ellen i Madh është i vetmi që mund t'ju ndihmojë. Ajo e zgjidhi problemin tim për mua. E solla ish -in tim brenda 48 orëve nga konsultimi. Kontaktoni Email -in e Madh DR WHITE: mund të kontaktoni email -in e Nënës Ellen, Ellenspellcaster@gmail.com Mund ta dërgoni edhe në WhatsApp / +2349074881619

    ReplyDelete
  4. Isha zemërthyer sepse burri im ndryshoi nga burri që u martova gjithashtu, ai nuk më dëgjon mua, por vetëm dëgjon nënën dhe motrën e tij, dhe ai gjithmonë më tradhtonte dhe më shihte si një grua e keqe, derisa më në fund u largua unë dhe fëmijët për një grua tjetër, kjo ndikoi aq shumë në punën time për shkak të dashurisë së fortë që kam për të, u përpoqa ta kthej mbrapsht dy herë, derisa u takova me një shoqen time të vjetër, ajo më dha një kontakti i Dr White, i shpjegova gjithçka që ai më premtoi se do të më ndihmonte, dhe më dha disa udhëzime, pas gjithë kësaj, burri im ishte kthyer në shtëpi, tani jetojmë të lumtur së bashku dhe me aq shumë gëzim, ai premtoi se kurrë nuk do të veprojë i fortë ose të tradhtojë unë më,
    Kontaktoni Dr White, ai është një njeri i mrekullueshëm që i përmbahet fjalëve të tij, adresa e emailit: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    ReplyDelete
  5. Ish i dashuri im më la mua dhe vajzën time gjashtë javë më parë pasi kam provuar pothuajse gjithçka për të rivendosur marrëdhënien time, u zhgënjeva. Asgjë nuk po funksiononte për mua. Një javë më vonë ndërsa po shfletoja në Instagramin tim pashë disa dëshmi për DR, agimi që i ndihmonte njerëzit të rindiznin marrëdhënien e tyre dhe të rregullonin shtëpitë e prishura, në fillim isha skeptik, por vendosa ta provoja dhe vendosa kontakt me DR, Dawn për ndihmën e saj, disa ditë duke kontaktuar me të gjithçka ndryshoi automatikisht, trishtimi im u bë Gëzim, buzëqeshja ishte në të gjithë fytyrën time, gjithçka ndodhi shumë shpejt dhe rezultati ishte i përsosur. Unë e përdor këtë medium për të vlerësuar Dr, Dawn, nëse keni ndonjë vështirësi në marrëdhënien tuaj.
    *Nëse doni të mbeteni me barrë.
    *Nëse doni të ribashkoheni me të dashurin tuaj.
    *Nëse keni nevojë për fuqi shpirtërore.
    Dr Dawn Acuna është personi i vetëm që mund t'ju ndihmojë: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    ReplyDelete
  6. Burri më la mua dhe fëmijët e mi për më shumë se 6 muaj, çdo shpresë humbi. Mendova se nuk do ta takoja kurrë më burrin tim, sepse ai më bllokoi në të gjitha rrjetet sociale që mund të përdorja për ta kontaktuar. Kjo më la të trishtuar dhe zemërthyer derisa takova doktorin Agim. Tani, i shpjegova gjithçka dhe ajo më premtoi se gjithçka do të ishte mirë për 3 ditë, për habinë time, burri im thirri dhe filloi të lutej 3 ditë pas magjisë, tani burri im është kthyer në shtëpi dhe më trajton shumë mirë dhe ne jetoni të lumtur së bashku tani, kontaktoni atë për ndihmë:
    *nëse dëshironi të dashurit tuaj.
    *nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje.
    *nëse doni një fuqi shpirtërore.
    *Nëse doni të ndaloni abortin.
    Email: dawnacuna314@gmail.com {+2348032246310}

    ReplyDelete
  7. Përshëndetje të gjithëve që e njoh ka dikush diku që e lexon këtë, emri im është Gabriella S nga qyteti Leicester, Angli, dua të ndaj një vepër të mrekullueshme të një magjistari të quajtur Prift Ellen, burri im dhe unë patëm një grindje që çoi në divorcin tonë, por kur ai më la një pjesë e imja u largua me të dhe unë isha i trishtuar dhe qaja gjithë ditën dhe natën, po kërkoja diçka në internet kur pashë njerëz që dëshmonin për punën e tij madhështore dhe vendosa ta provoja, bëra gjithçka që ai tha. të bëja dhe ai më siguroi që pas 24 orësh burri im do të kthehet tek unë, të nesërmen në mëngjes, për habinë time më të madhe, një makinë ndaloi jashtë shtëpisë sime dhe ishte burri im, jam shumë i lumtur që mund t'ju ndihmojë gjithashtu:
    * Nëse dëshironi të ktheni të dashurit tuaj.
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje.
    *Nëse keni nevojë për fuqi shpirtërore.
    *Nëse keni nevojë për një magji dashurie.

    Kontaktoni atë në email: ellenspellcaster@gmail.com
    Ose WhatsApp: +2349074881619

    ReplyDelete
  8. Nuk e dija kurrë se njerëzit kanë ende fuqi dhe i bëjnë gjërat të ndodhin në këtë mënyrë. Unë jam John Joyce nga SHBA. Burri im më la mua dhe fëmijën tim për një vajzë tjetër tre vjet më parë, që atëherë jeta ime është mbushur me dhimbje, pikëllim dhe trauma sepse ai ishte dashuria ime e parë dhe ne kemi qenë bashkë prej vitesh dhe nuk mund ta imagjinoja jetën time pa të. . Pashë disa dëshmi për një magjistar të shkëlqyeshëm DR ELLEN dhe se si ai i ndihmon njerëzit në mbarë botën, se ai mund të rikthejë të dashurin brenda disa ditësh, fillimisht qesha dhe thashë se nuk jam i interesuar por për shkak të dashurisë që kam për burri im u konsultova me magjistarin e madh dhe për habinë time më të madhe pas dy ditësh burri im më thirri për herë të parë pas tre vjetësh që po i mungoj dhe se i vjen shumë keq për çdo gjë që më bëri të kaloja, saqë ai do që të kthehem, do ta kalojmë jetën tonë së bashku dhe do të premtojmë se nuk do të më lëmë kurrë më mua dhe fëmijën tim. Ende nuk mund t'u besoj syve, sepse është shumë e pabesueshme, është thjesht shumë e mirë për të qenë e vërtetë. Gjithçka që mund të them është faleminderit DR ELLEN që më ktheve burrin tim tek unë dhe fëmija im dhe për këdo që mund të ketë nevojë për ndihmën e këtij magjistari të shkëlqyeshëm, ju lutem më lejoni të dërgoj postën e tij këtu (ellenspellcaster@gmail.com ) com ju mundeni telefononi njeriun e madh ose ju  whatsApp atë: ( +2349074881619 )

    ReplyDelete
  9. Unë jam me burrin tim për 7 vite pa fëmijë, unë dhe burri im provuam gjithçka që ishte e mundur por nuk pati rezultat, derisa takova një mike timen shumë të mirë e cila më tregoi për Dr. Dawn acuna dhe si e ndihmoi ajo, i shpjegova. gjithçka për Dr dawn acuna pasi e kontaktova në Whatsapp, ajo më premtoi të më ndihmonte, më dha disa udhëzime të cilat i bëra të gjitha në mënyrë perfekte, për habinë time mbeta shtatzënë 2 javë pasi ajo më ndihmoi dhe tani kam një fëmijë të bukur tani. faleminderit Dr dawn acuna, kontaktoni me të për një zgjidhje të shpejtë të problemit tuaj,
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje.
    *Nëse dëshironi fat të mirë në jetën tuaj.
    *Nëse doni të ndaloni abortin dhe të tjerët,
    : email { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete
  10. Jam shumë i lumtur të ndaj këtë dëshmi timen fantastike.
    Emri im është Eden dhe emri i burrit tim është Eduardo nga Shtetet e Bashkuara.
    Eduardo më la për një grua tjetër dhe për ta mbajtur të shkurtër historinë, kontaktova me Dr.Ellen-in me një kazan magjik dhe jeta ime ka ndryshuar plotësisht në 48 orë. E shikoj veten në pasqyrë dhe buzëqesh. Unë besoj në veten time dhe aftësitë e mia për herë të parë në jetën time. Unë e kam kthyer burrin tim në jetën time, me ndihmën e Dr.Ellen. Eduardo tha se i vinte keq për 48 orë pas krijimit të shqiptimit. Eduardo tha se e kuptoi se kurrë nuk donte të shpërthente, se nuk mund të merrte bagazhin emocional që po transportonim vazhdimisht. Ai tha se mendonte se ishte një ndikim negativ në jetën time dhe mendonte se ishte më mirë. Ai tha se ishte e vështirë të flisje gjatë gjithë kohës për të kaluarën. Të dy i fala. Unë kam para në xhep, që më në fund jam unë. (Çeku im i kompensimit erdhi sepse më thanë se kishin muaj të tërë.) Unë jam prova e gjallë e asaj që Dr.Ellen mund të bëjë ... Faleminderit shumë Dr.Ellen për punën e mrekullueshme që keni bërë në marrëdhënien time. ne të dy ndihmuam për të parë dhe thënë të vërtetën me njëri-tjetrin. Nuk e kisha menduar kurrë që një magji mund të ndihmonte një çift përpara se ti të ishe shumë i lumtur. Unë ju kontaktova dhe nisa që e gjithë kjo të ndodhë. Kushdo që ka një problem marrëdhënieje mund të kontaktojë Dr.Ellen me email ellenspellcaster@gmail.com
    nëse keni ndonjë problem në këtë çështje në vijim
    (1) Nëse e doni ish-in tuaj prapa
    (2) nëse keni gjithmonë makthe.
    (3) Ju dëshironi të promovoheni në zyrën tuaj.
    (4) Nëse dëshironi një fëmijë.
    (5) Kujdesi bimor
    (6) Ju dëshironi të jeni të pasur.
    (7) Ju dëshironi ta lidhni bashkëshortin tuaj që të jetë i juaji përgjithmonë.
    (8) Nëse keni nevojë për ndihmë financiare.
    (9) Lërini njerëzit t'i binden fjalëve tuaja dhe të bëni atë që dëshironi
    (10) Rezoluta e E.T.C.
    kontaktoni Dr.Ellen përmes emailit të tij: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp:
    +2349074881619

    ReplyDelete
  11. Unë po e ndaj këtë dëshmi për partnerët që vuajnë në marrëdhëniet e tyre sepse ka një zgjidhje të qëndrueshme. Burri im më la mua dhe 2 fëmijët tanë për një grua tjetër për 3 vjet. U përpoqa të jem e fortë vetëm për fëmijët e mi, por nuk munda t'i kontrolloja dhimbjet që më mundonin zemrën. Isha i lënduar dhe i hutuar. Më duhej një ndihmë, kështu që bëra një kërkim në internet dhe hasa në një faqe ku pashë që Dr Ellen, një magjistare, mund të ndihmojë të kthehen të dashuruarit. E kontaktova dhe ajo bëri një lutje dhe magji të veçanta për mua. Për çudinë time, pas 2 ditësh, burri im u kthye në shtëpi. Kështu u ribashkuam përsëri dhe kishte shumë dashuri, gëzim dhe paqe në familje. Ju gjithashtu mund të kontaktoni Dr Ellen, një magjistare e fuqishme për zgjidhje

    1) Kthehu i dashuri

    2) Ribashkoni burrin ose gruan

    3) Nëse keni pela të natës

    4) Kurë për HIV dhe Hepatit

    5) Unaza e fuqishme magjike

    6) Magji për fat të mirë

    7) Thyerja e obsesionit

    Kontaktoni EMAIL:ellenspellcaster@gmail.com Ju gjithashtu mund të Whatsapp atë +2349074881619

    ReplyDelete
  12. Unë po e ndaj këtë dëshmi për partnerët që vuajnë në marrëdhëniet e tyre, sepse ka një zgjidhje të qëndrueshme.

    Burri im më la mua dhe 2 fëmijët tanë për një grua tjetër për 3 vjet. U përpoqa të jem e fortë vetëm për fëmijët e mi, por nuk munda t'i kontrolloja dhimbjet që më mundonin zemrën. Isha i lënduar dhe i hutuar. Unë kisha nevojë për ndihmë, kështu që bëra disa kërkime në internet dhe hasa në një faqe ku pashë se Dr. DAWN ACUNA, një magjistar, mund të ndihmojë të kthehen të dashuruarit. E kontaktova dhe ajo bëri një lutje dhe magji të veçanta për mua. Për çudinë time, pas 3 ditësh, burri im u kthye në shtëpi. Kështu u ribashkuam përsëri dhe kishte shumë dashuri, gëzim dhe paqe në familje.

    Ju gjithashtu mund të kontaktoni Dr. DAWN ACUNA për zgjidhje të shpejtë.
    1) Nëse dëshironi të ribashkoheni me të dashurin tuaj.
    2) Nëse keni nevojë për paqe / gëzim / lumturi në martesën tuaj.
    3) Nëse dëshironi të trajtoni infertilitetin.
    4) Nëse dëshironi të kuroni çdo lloj sëmundje, Kancerin/HIV/Tubën e bllokimit/etj.
    5) Nëse doni të tërheqni dikë në jetën tuaj.
    Whatsapp: +2348032246310
    Email: dawnacuna314@gmail.com

    ReplyDelete
  13. Sot është dita më e lumtur e jetës sime, kam provuar të gjitha mjetet e mundshme për të mbetur shtatzënë për më shumë se 8 vjet pasi u martova me burrin tim të dashur, por asgjë nuk funksionoi për mua derisa takova një mike timen shumë të mirë që më drejtoi në (BARDH MAGIC), i shkrova në Whatsapp dhe i shpjegova situatën time, ai më dha botën e tij dhe më premtoi të më ndihmonte, bëra gjithçka që më kërkoi, shkova në spital 4 javë pas magjisë dhe doktori tha që jam shtatzënë, kjo solli gëzim në shtëpinë time, më në fund kam fëmijën tim të bukur, tani jam plotësisht një grua e martuar e lumtur, e gjitha falë (MAGJISË E BARDHË), kontaktoni atë për çdo lloj zgjidhjeje,
    * Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    * Nëse dëshironi të ndaloni abortin.
    * Nëse doni të ktheheni me të dashurin tuaj.
    * Nëse dëshironi të keni një shtëpi të lumtur.
    * Nëse dëshironi fat të mirë në çdo aspekt.
    * Nëse keni probleme me vaginën/penisin.
    ai do t'ju ndihmojë menjëherë.
    Email: findritualforlife@gmail.com
    +2349046229159

    ReplyDelete
  14. ËSHTË E MREKULLUESHME TË FLASË TË MREKULLUESHME PËR DR DAWN. Unë jam Vanessa Canga. Kam pasur një bashkim të bukur me burrin tim dhe kam ndarë lumturinë, ngrohtësinë dhe dashurinë e vërtetë. Ne jetuam së bashku për 10 vjet dhe patëm dy fëmijë. Pak muaj më parë filluam të kishim probleme pafund dhe zënka të vazhdueshme. Shtëpia ishte plot me pakënaqësi dhe fëmijët e mi gjithmonë qanin duke na parë të ziheshim gjatë gjithë kohës. Më në fund, ai u largua dhe na ndërpreu të gjitha mjetet për të komunikuar me të. Bëra gjithçka që munda për ta rikthyer për shkak të asaj se sa shumë e doja, por pa dobi. DR DAWN më erdhi në ndihmë kur e kontaktova dhe më zbuloi se një grua qëndronte pas problemeve që kisha dhe ai më premtoi se do të më ndihmonte, gjë që e bëri kur unë ndoqa procedurat e tij të punës. Burri im u kthye në shtëpi tek ne dhe ne shpikëm gjëra. Ne jetojmë përsëri të lumtur së bashku. DR DAWN mund t'ju ndihmojë gjithashtu. kontakto me të përmes WhatsApp: +2349046229159
    Email: dawnacuna314@gmail.com
    *Nëse dëshironi të ribashkoheni me burrin/gruan tuaj.
    *Nëse dëshironi të keni një martesë/marrëdhënie të qetë.
    *Nëse keni nevojë për magji për të mbetur shtatzënë/shtatzënë.
    *Nëse dëshironi të trajtoni infertilitetin.
    *Nëse doni të hakmerreni/marrëni pronën tuaj.
    *Nëse dëshironi magji promovimi.

    ReplyDelete
  15. Nuk mund ta besoja se do të ribashkohesha ndonjëherë me ish të dashurin tim, isha aq i traumatizuar duke qëndruar vetëm pa një trup që të më qëndronte pranë dhe të ishte me mua, por isha aq me fat që një ditë takova këtë magjistar të Dr. Ediomo pasi i tregova per situaten time ai beri cdo gje qe te shihte te dashurin tim te kthehej tek une, faktikisht pasi beri magji ish i dashuri im u kthye tek une me pak se 48 ore, ish i dashuri im u kthye duke me lutur qe nuk do te rikthehej kurre. me ler perseri 3 muaj me vone u fejuam dhe u martuam nese edhe ti ke te njejten situate. Ai është shumë i fuqishëm në punët e tij;
    * dua magjinë
    * nëse doni që ish-i juaj të kthehet
    * Ndaloni divorcin
    *thyej obsesionet
    * shëron goditjet në tru dhe të gjitha sëmundjet
    * magji mbrojtjeje
    *infertiliteti dhe problemet e shtatzënisë
    Kontaktoni Dr Ediomo në emailin e tij: drediomo77@gmail.com
    faleminderit shume zoteri qe ma ktheve ish te dashurin tim emailin e tij: drediomo77@gmail.com ose telefono/whatsapp:+2349132180420
    +2348155926512

    ReplyDelete
  16. Unë kurrë nuk e dija se kisha një shans të madh për ta kthyer burrin tim derisa takova Dr. Ellen. Ishte shumë e vështirë për mua kur i dashuri më la për një grua tjetër. Isha i shkatërruar dhe nuk mund të shërohesha. Miqtë dhe familja e tij bënë gjithçka që mundën për të na bashkuar, por nuk funksionoi. Isha beqar për disa muaj dhe nuk mund ta shihja veten duke dashur dikë tjetër. Kështu që më duhej të kërkoja ndihmën e Dr. Ellen, e cila më dha privilegjin të sigurohesha që dëshirat e zemrës sime të realizoheshin. Na bashkoi, dashuria dhe lumturia u rikthyen. Fjalët e tij janë angazhimi i tij dhe ai nuk dorëzohet kurrë kur i premton dikujt një rezultat brenda 48 orëve, gjë që më befasoi kur doli rezultati im. Mos ngurroni të kërkoni ndihmë diku tjetër. Kontakto me të tani. Email-i i tij: ellenspellcaster@gmail.com ose WhatsApp: +2349074881619

    ReplyDelete