Njeriu që i pagoi 500 euro darkën Pacollit, tani edhe nTrip‬ te vala!

Burimi është një shitës i krem bananeve nëpër lokalet e kryeqytetit. Ai më shumë u bë i njohur me deklaratën e tij, se i ka paguar njëherë darkën Behgjet Pacollit me vlerë 500 euro.
Por tash Burimi është bërë pjesë edhe pakos ntrip, të Postës dhe Telekomit të Kosovës. Ai është pritur nga drejtori i postës, Agron Mustafa, i cili përmes një postimi ne facebook ka rrëfyer takimin me Burimin./BS/
Ky është postimi i plotë:
Burim "katunari" ëink emoticon nga sot anëtari më i ri n#Trip.
Jam mësuar ta shoh rregullisht, disa herë në ditë, në rrugët dhe lokalet e Prishtinës. Burimi zakonisht sa herë më takon ka nga një kërkesë, por një ditë shfaqi dëshirë me hy në ‪#‎Trip‬, sikurse shumë të rinjë e të reja dhe ftyra publike deri më tani.
Më pëlqeu idea e Burimit dhe i thashë që do të jetë i mirëpritur, kurdo që vendosë me ardhë. Gjatë javës që shkoi, Burimi kishte qenë dy herë tek ndërtesa dhe zyret e mia, por stafi i sigurimit nuk i ka besuar që kishtë lënë takim me Drejtorin e Telekomit, duke mos e lejuar te ngjitet tek unë. Burimi skishte nr telefoni!!!
Sot evituam këtë moskoordinim. Ishte interesant për mua ta pres Burimin zyrtarisht dhe ta shoh të ulur në zyren time. Normalisht, përmbusha dëshirën e Burimit dhe nga sot ai është anëtari ma i ri I komunitetit më të madh në vend, #Trip-it
Numri i Burimit tash e tutje është 045 123 45X
Njeriu që i pagoi 500 euro darkën Pacollit, tani edhe nTrip‬ te vala! Njeriu që i pagoi 500 euro darkën Pacollit, tani edhe nTrip‬ te vala! Reviewed by Tipi on 4:52 AM Rating: 5

No comments: