Genci: Ja ku e çova nusen për ditëlindje

Futbollisti nga Gjilani Genc Sermaxhaj feston ditëlindjen e tij dhe nuk do të harrojë kurrë në jetën e tij, sepse ka qenë më e veçantë dhe sot i rrumbullakoi 27 vjet.
“Ka qenë ditëlindja ime më e mirë sepse së bashku me të dashurën time Ritën kemi qenë ne Bogë - Rugovë. Festova 27-vjetorin e lindjes dhe ka qenë një ndjenje ekzaltuese.
Festova ditëlindjen time të parë jashtë shtëpisë time dhe ishte interesante.
Në shoqërinë tonë ka qenë edhe shoku im Iliri me të dashurën e tij Donikën, dhe gjithçka ishte për mrekulli. Këtë ditëlindje nuk do ta harroj asnjëherë sepse ka qenë ndër më të mirat për mua”, tha Genci për gazetën kombëtare “
Genci: Ja ku e çova nusen për ditëlindje Genci: Ja ku e çova nusen për ditëlindje Reviewed by Tipi on 11:28 AM Rating: 5

No comments: