Kur të rritem do të bëhem…, vajzat siriane tregojnë profesionin që ëndërrojnë


Pavarësisht kushteve të vështira në Siri, janë disa vajza të vogla që i harruan ato probleme. U veshën ashtu siç ëndërrojnë të bëhen në të ardhmen. Fotografitë e tyre u realizuan nga Meredith Hutchison e cila zbuloi dëshirat e këtyre vajzave. transmeton lajmi.net.
Haja, 12 veçare, astronaute e ardhshme
“Që nga momenti kur filluam të mësonim në shkollë për sistemin diellor, ëndrra ime ishte të bëhem astronaute. Arrij ta imagjinoj vetën në qiell duke zbuluar gjëra të reja. Më pëlqen të bëhem astronaut sepse e shohë botën nga një kënd tjetër. Në këtë shoqëri, rrugët e mia ishin mjaft të vështira. Shumë shpesh më thonë që unë nuk mund të bëhem astronaute. Tani që i kam arritur qëllimet e mia, dua t’iu them të gjitha vajzave të mos kenë frikë, të flasin me prindërit e tyre për ëndërrat që kanë, dhe gjithmonë të kenë vetëbesim çka duan të arrijnë.”
Fatima, 11 vjeçare, kirurge e ardhshme
Në këtë fotografi, jam duke i’u sqaruar pacientëve rrezet-X për ta ditur shkakun pse kanë dhimbje në gjoks.
“Në këtë pikë, jam mjaft e respektuar nga ky rajon. Trajtojë mjaft pacientë, por ai i cili kujdesem më së tepërmi, dhe më ndihmoi të mos dorëzohem, është babai im. Kjo punë më bënë të ndihem e fuqishme që të jem e aftë të ndihmojë babain tim.”
Muntaha, 12 vjeçare, fotografe e ardhshme
“Që kur kam qenë e vogël më ka pëlqyer të bëjë foto. Më pëlqente të shkoja në ngjarje të ndryshme dhe të dokumentoja për gjëra që ndodhnin, të mira dhe të këqija. Tani, si fotografe profesionale, unë përdorë fotografitë e mia për të dhënë shpresa tek të tjerët- inkurajoj dashurinë dhe mirëkuptimin.”
Malack, 16 vjeçare, police e ardhshme
“Unë gjithmonë kam dëshiruar të bëhem police sepse nuk ndihmojë thjesht njerëzit, gjithashtu krijojë edhe drejtësi në vend. Zgjohem çdo mëngjes, shkoj në stacionin policor, dhe gjej vendet ku më së shumti kanë nevojë për ndihmë. Gjithashtu punojë që të inspirojë vajzat e reja, dhe i mbështesë ato për ëndërrat që kanë.
Fatima, 16 vjeçare, arkitekte e ardhshme
“Gjithmonë kam dëshiruar të bëhem arkitekte. Kur isha ende e vogël, më thonin që këtë punë vajzat nuk do të arrijnë të punojnë asnjëherë, dhe më inkurajonin të gjeja një punë për vajza. Por unë vazhdoja të ëndërroja si të bëja shtëpi për familjen time, dhe sit ë dizajnoja ndërtesa për familjet tjera. Tani që arrita vizionin tim, shpresoj të jem shembull për vajzat tjera- të mos dorëzohen asnjëherë pavarësisht fjalëve që thonë të tjerët.”
Wissam, 15 vjeçare, farmaciste e ardhshme
“Lagjia ime në Siri kishte një barnatore, dhe kur isha e vogël shkoja për t’iu ndihmuar. Sapo filloi lufta, pashë farmacisten që punonte aty duke i’u ndihmuar të lënduarve. Kur e pashë këtë, menjëherë e kuptova që ishte puna që do të doja të punoja në të ardhmen. “Tani që jam farmaciste, e shohë vetën si model për vajzat e tjera, dhe një lidere për të ndryshuar botën.”
Rama, 13 vjeçare, mjeke e ardhshme
“Duke ecur rrugëve të Sirisë si një vajzë e vogël, kam hasur në shumë njerëz që vuanin nga sëmundje të ndryshme, dhe gjithmonë kam dashur ta kem fuqinë dhe aftësinë për t’iu ndihmuar.
Tani, si mjeke e mirë në komunitetin tim kam arritur këtë aftësi. I’a lehtësojë dhimbjet atyre që kanë, dhe kjo është gjëja që më së shumti më pëlqen.
Nour, 18 vjeçare, avokate e ardhshme
“Dua që dhuna ndaj femrave të marrë fund. Dua që femrat të arrijnë të marrin vetë vendime, dhe të thonë lirshëm opinionin e tyre. Dua që shoqëria jonë t’iu japë hapësirë vajzave të bëhen çfarë të duan. Kjo është arsyeja pse u bëra avokate.
“Kur isha e vogël, nëna më ka treguar që gjithmonë isha e drejtë, dhe kështu do të arrija ta luftojë padrejtësinë. Unë dëgjova këshillën e saj, dhe tani jam avokate e respektuar, dhe punojë për të drejtat e femrave, gjithashtu mbrojë ato që janë viktima të dhunave.”
Sarah, 15 vjeçare, dizajnere e ardhshme
“Në të ardhmen, do të jem e famshme. Do të dizajnojë rroba për femrat që të ndihen elegante. Unë dizajnojë rroba të përditshmërisë dhe fustana nuserie.”
Merwa, 13 vjeçare, piktore e ardhshme
“Në këtë fotografi, jam piktore e famshme, duke pikturuar një peisazh. Kur isha e vogël, pikturën e kisha hobi, por duke u rritur kuptova që kisha talent dhe shkova në një shkollë arti.
Tani kam galerinë time dhe shes ngjyra dhe skulptura. Dëshira ime është që puna që bëjë të inkurajojë njerëzit të jenë të sjellshëm me njëri tjetrin.
Fatima, 12 vjeçare, mësuese e ardhshme
“Në këtë foto, jam duke pritur nxënësit. Unë i mësojë ata të shkruajnë dhe të lexojnë në gjuhën Arabe. Jam shumë e mëshirshme dhe e dashur, gjithashtu një mësuese e përkryer. Nganjëherë e rreptë, por i ndihmojë nxënësit që kanë probleme.
Hiba, 9 vjeçare, pediatre e ardhshme
“Gjithmonë kam dashur t’iu ndihmojë fëmijëve, dhe kjo më shtyu të bëhem pediatre. Jam e sjellshme dhe e dashur, dhe një mjeke që fëmijët mund të më besojnë.”

Kur të rritem do të bëhem…, vajzat siriane tregojnë profesionin që ëndërrojnë Kur të rritem do të bëhem…, vajzat siriane tregojnë profesionin që ëndërrojnë Reviewed by Tipi on 5:47 AM Rating: 5

23 comments:

  1. Përshëndetje, miq të lumtur të vitit të ri, ky është viti i dëshmisë sime. Mrekullia po ndodh akoma, ju lutem lexoni dëshminë time të mrekullueshme. Unë nuk mund as të shpjegoj se si ndodhi gjithçka, ajo punon si një premtim i Drigbinovia, njeriu i madh që Perëndia ka përdorur për të sjellë dashurinë e vërtetë të martesës sime me magjinë e tij. Burri im nënshkruan një letër Divorci gjashtë vjet më parë pasi një mik vizitoi shtëpinë tonë. Ne jetojmë në Maryland SHBA, për më shumë se gjashtë vjet, kemi pasur dy fëmijë së bashku, për hir të dy bijve të mi, sakrifikoj gjithçka për të bërë punën time martesore, pas disa muajsh burri im ndalet duke bërë gjëra ashtu siç përdor dhe kur unë përpiquni t'i thoni atij që ne përfundojmë të luftojmë, një ditë, burri im më shikoi në sy dhe tha se ishte mbi ne mes nesh. Unë isha aq i habitur kështu që unë e pyes atë se çfarë kam bërë gabim, por ai krah, ai donte një jetë të re. Unë e dua aq shumë njeriun tim sa që nuk mund të jetoj një ditë pa atë nga ana ime dhe fëmijët e mi mund të jetojnë me atje më larg. Burri im u largua nga shtëpia për katër muaj. nuk ka telefonata apo mesazhe me tekst nga ai. Unë isha aq i shqetësuar dhe bërtita gjithë ditën dhe natën në pllakë Një ditë, ai u kthye në shtëpi i dehur me disa Dokumente me të unë përpiqem të flas me të, por ai ra në gjumë, kështu që kur ai ishte në gjumë unë të hedh një vështrim në Dokumentet Unë isha aq e befasuar për të parë letrat e divorcit, prandaj lexova letrën e Divorcit dhe u trondita aq shumë sa e shihja emrin tim në Dokument. Të nesërmen unë i pyes se çfarë është kuptimi i kësaj, por ai ai dëshiron që një jetë të re të thërras një lutje për të ndaluar atë që bën. atë mëngjes një grua erdhi dhe tha se ajo është avokati i burrit tim. Unë e lola në, pastaj le të di se çfarë po ndodhte, dhe ajo anë unë duhet të merrni një avokat, por i lutem asaj se unë nuk kam para ose dikush që mund më ndihmoni. Unë jap shenjë letrën e shkurorëzimit dhe kjo ishte ajo, vitin e kaluar një shoqe e vjetër e mia më tha se ish burri im tani punonte pranë shtëpisë së saj dhe tani ka një grua të re me të, unë vendosa të shoh kush Ajo ishte. Unë kam qenë i tronditur për të parë të njëjtin avokat unë ndezur qarë.then anën e mikut tim ajo mund të më ndihmoni të rimarrë burri im përsëri ajo më tregoi për Doktor igbinovia se si ai ka ndihmuar në mënyrë të thotë njerëzit, kështu që unë dua në shtëpi dhe të lexoni në linjë blog rreth këshillimit / divorc, kam lexuar një dëshmi nga një grua me emrin Mary Michael si. Drigbinovia e ndihmoi që ta kthente martesën e saj, kurrë nuk besoja në magjinë magjike, por i vendosa ta provoja. Kështu i dërgova një mesazh në e-mail adderss doctorigbinovia93@gmail.com, para dy orësh ai më përgjigjet, dhe i thashë të gjitha për problemin e martesës, ai më bëri një premtim për të më ndihmuar të kthehesha te burri im. Drigbinovia më udhëzoi dhe më tregoi se çfarë të bëja brenda këtyre shtatë ditëve drekë magjinë e dashurisë. Unë ndjek të gjitha udhëzimet dhe bëj atë që më kërkuat të bëja mirë. Vetëm tre ditë pasi magjia e dashurisë ishte drekë në ajër, burri më thirri me një numër të panjohur. U befasova aq shumë sa që burri im ende ka numrin tim të telefonit që të më kontaktojë në mënyrë kaq mirë. Në fillim burri im ishte i kujdesshëm dhe ndihej fajtor për të jetuar vetëm mua dhe fëmijët tanë për shumë muaj pa thënë asgjë, por burri im Raymond erdhi në kishë në kryq gjatë natës për të kërkuar falje. Unë jam shumë i lumtur që Fermishtja mbrapa tij, unë jam mirënjohës për atë që Drigbinovia më ndihmoi. Unë e rekomandoj shumë për këdo që ka një problem martesor ose partner. Kontaktoni atë sot për t'u kthyer shpejt në dashurinë tuaj të vërtetë.

    ReplyDelete
  2. Emri im është Lilian N.Kjo është një ditë shumë e lumtur e jetës sime për ndihmën që Drsaguru më ka dhënë duke më ndihmuar të kthej ish burrit tim me magjinë e tij dhe magjinë e tij. Unë kam qenë i martuar për 6 vjet dhe ishte kaq e tmerrshme, sepse burri im ishte me të vërtetë mashtrim mbi mua dhe ishte duke kërkuar për një divorc, por kur kam ardhur nëpër email Dr.saguru në internet se si ai ka ndihmuar kaq shumë njerëz për të marrë ish e tyre prapa dhe të ndihmojnë për të rregulluar marrëdhëniet. dhe t'i bëjnë njerëzit të jenë të lumtur në marrëdhëniet e tyre. I shpjegova situatën time atij dhe pastaj kërkova ndihmën e tij, por për habinë time më të madhe, ai më tha se ai do të më ndihmojë me rastin tim dhe këtu unë tani po festoj sepse Burri im ka ndryshuar krejtësisht për mirë. Ai gjithmonë dëshiron të jetë me mua dhe nuk mund të bëjë asgjë pa pasur të tashmen. Unë me të vërtetë po e shijoj martesën time, çfarë është një festë e madhe. Unë do të vazhdoj të dëshmoj në internet, sepse Dr.Saguru është me të vërtetë një magjistar i vërtetë spell. A KENI NEVOJË TË NDIHMOJNË PASTAJ ME DOKTORIN E KONTAKTIT SAGURU TANI VIA EMAIL: drsagurusolutions@gmail.com ose WhatsApp +2349037545183 Ai është i vetmi përgjigje ndaj problemit tuaj dhe ju bën të ndiheni të lumtur në marrëdhënien tuaj.
    1 LOVE SPELL
    2 WIN EX BACK
    3 FRUIT TË WOMB
    4 PROMOVIMI SPELL
    5 MBROJTJA SPELL
    6 SPELL BIZNESI
    7 PUNA E MIRË PUN
    8 SPLIT LOTTERI DHE RASTI I GJYKATAVE.

    ReplyDelete
  3. Kush është duke e lexuar këtë dëshmi sot duhet të festojë me mua dhe familjen time, sepse të gjitha filluan si shaka për disa njerëz dhe të tjerë thanë se ishte e pamundur. Emri im është DHIMITËR ALEKSANDËR dhe unë jam nga Korçë, por unë shkoj në Çikago SHBA me gruan time. Unë jam i martuar për fat të mirë me dy fëmijë dhe një grua të bukur. Diçka e tmerrshme ka ndodhur me familjen time, kur humbi punën dhe gruaja ime u largua nga shtëpia sepse nuk mund të kujdesesha mirë për veten dhe nevojat e familjes. e saj dhe fëmijët e mi në atë moment të veçantë. Kam arritur për nëntë vjet, nuk ka grua që të më mbështesë për t'u kujdesur mirë për fëmijët. Unë të përpiqet të dërgojë një mesazh provë për gruan time, por ajo bllokuar mua nga të folur me të unë të përpiqet të bisedojë me mikun e saj dhe anëtarët e familjes së saj, por ende e di se dikush mund të më ndihmoni dhe unë kam qenë aplikuar më vonë për të aq shumë kompani, por ende ata e bënë mos më thirr, derisa të vijë një ditë besnike që kurrë nuk do ta harroj në jetën time. kur takova një mik të vjetër të të cilit i shpjegova të gjitha vështirësitë e mia dhe ai më tregoi për një njeri të madh që e ndihmonte atë të merrte një punë të mirë në coca cola kompani dhe ai më tha se një magji e tij magji, por unë jam një person i cili kurrë nuk besojnë në magji spell, por i vendosur për të dhënë atë një provoni dhe Drigbinovia më udhëzoi dhe më tregoi se çfarë të bëni në këto shtatë ditë të drekës spell. Unë ndjek të gjitha udhëzimet dhe bëj atë që ai më kërkoi të bëj mirë.Drigbinovia sigurohuni që gjithçka ka shkuar mirë dhe gruaja ime do të më shohë përsëri pas punës së mrekullueshme të Drigbonovia. Gruaja ime më thirri me një numër të panjohur dhe kërkoi falje dhe ajo më tha se ajo me të vërtetë më mungon mua dhe fëmijët tanë dhe gruaja ime të kthehen në Home.and pas dy ditësh Një kompani që unë kam qenë duke dërguar letërnjoftimin tim të quajtur, tani unë jam menaxheri i kompani në SHBA. Unë ju këshilloj nëse keni ndonjë problem të dërgoni një mesazh në këtë email: doctorigbinovia93@gmail.com ose WhatsApp në atë në +2348144480786 dhe do të merrni rezultatin më të mirë. Merrni gjërat si të mirëqena dhe do t'ju merren. Unë ju uroj më të mirë.

    ReplyDelete
  4. Përshëndetje shikues, unë jam nelson dhe jam gati ta ndaj dëshminë time këtu, nëna ime më prezantoi me Baba e Madhe Ogbogo kur zbuloi se nuk mund ta bëja gruan time shtatzënë pas 3 vjetësh nga martesa jonë. Pra, këto sollën aq shumë telashe në martesën time dhe çuan në një divorc. ajo tha, ai është shumë shpirtëror dhe mund ta bëjë gruan time të kthehet tek unë me gëzim dhe ne mund të kemi fëmijë së bashku. Në fillim, unë dyshova jo derisa e kontaktova dhe pastaj hodha magji të fuqishme për mua dhe e bëra gruan time të kthehej. Dhe tani, ne jemi gjithashtu të lumtur me fëmijë të bukur, pikërisht nga dita që BaBa Ogbogo e Madhe punoi për mua dhe zgjidhi problemet e mia. Unë bëra një zotim të fortë që për sa kohë që unë jetoj, do të vazhdoj të dëshmoj për mirësinë e veprave të tij të mëdha, dhe për ata atje që përballen me marrëdhënie dhe vështirësi martesore duhet të kontaktojnë shpejt me të dhe të bëhen një dëshmitar i lumtur si unë. Unë e lë kontaktin e tij këtu, Email: greatbabaogbogotemple@gmail.com, ose numrin e tij të WhatsApp. +2349020168697 ...

    Ai bëri që ish gruaja ime të kthehej tek unë me gëzim

    Ai më shëroi nga një njeri i pafuqishëm te një njeri i vërtetë.

    ReplyDelete
  5. Ashtë një privilegj ta ndaj këtë dëshmi të mrekullueshme me botën. Kjo është Beth Walters nga Anglia. Burri im më divorcoi 4 muaj më parë dhe unë isha plot pendim sepse nuk dija çfarë të bëja për të ndryshuar problemet e burrit tim. Unë kërkova në internet për ndihmë se si mund të merrja ndihmë në martesën time dhe zbulova dëshmitarë të mrekullueshëm të magjisë së dashurisë, e cila ishte progresive me magjitë e saj. E kontaktova dhe doktor Wight më tha se ai do të përgatiste një magji për mua për të sjellë burrin tim mbrapa. Isha skeptik, por nuk kisha zgjidhje tjetër veçse të punoja me të. 2 ditë më vonë, burri im më thirri të kthehesha në shtëpi nga ajo ditë dhe deri më tani, kam jetuar në paqe. Ai u kthye tani me aq dashuri dhe kujdes. Sot jam i lumtur t'ju njoftoj të gjithëve se ky lojtar magji ka fuqinë të sjellë përsëri dashnorë dhe gjëja më befasuese është se dashuria jonë është shumë e fortë tani, çdo ditë është lumturi dhe gëzim. dhe nuk ka asgjë si të jesh me njeriun që do. Unë do ta rekomandoj Dr.Wight për këdo që ka nevojë për ndihmë. Nëse keni ndonjë problem, kontaktoni Dr.Wight, ju garantoj 100% që ai do t'ju ndihmojë !!.
    Email: wightmagicmaster@gmail.com

    WhatsApp: +17168691327

    ReplyDelete
  6. Faleminderit zotëri për magjitë tuaja të vërteta. Emri im është Zara Matteo. Kjo është vërtet e pabesueshme dhe nuk kam përjetuar kurrë diçka të tillë në jetën time. Para se të takohesha me ju, zotëri, unë provova të gjitha mjetet e mundshme që mund të kisha për të sjellë burrin tim mbrapa, por kuptova se asgjë nuk funksionon për mua dhe se burri im ka zhvilluar shumë urrejtje për mua. Mendova se nuk kishte asnjë shpresë për t'u ribashkuar me ish-burrin tim. Por kur lexova komente të mira se si DR WHITE i ndihmon të tjerët, vendosa t'i dërgoj një mesazh përmes WhatsApp: +17168691327. të provoja dhe bëra gjithçka që ai më udhëzoi dhe unë i besova atij dhe unë ndoqa udhëzimet e tij pasi ai më garantoi në 48 orë, dhe pikërisht atëherë më telefonoi ish -im. Zotëri, ne jemi më të lumtur tani se kurrë. Gjithçka duket e përsosur dhe kaq e natyrshme! Faleminderit shumë zotëri për magjitë tuaja autentike dhe të padiskutueshme. këtu përsëri emailin e tij:

    wightmagicmaster@gmail.com

    .com Ju gjithashtu mund të Whatsapp atij:
    +17168691327

    ReplyDelete
  7. Çdo problem ka një zgjidhje kur takoni personin e duhur! Mos kini frikë se ka një magjistar të shkëlqyeshëm dhe zgjidhës shpirtëror të problemeve që është në gjendje t'i japë fund problemit tuaj. Dua të vlerësoj DAWNACUNA për rivendosjen e martesës sime me magjinë e saj, Pas 1 viti ndarje me burrin tim, me ndihmën e magjistarit të mrekullueshëm DAWNACUNA burri im u kthye në shtëpi dhe tani ne jemi të lumtur së bashku për mirë, edhe një herë faleminderit për DAWNACUNA ajo gjithashtu shëroi të gjitha llojet e sëmundjeve dhe të tilla si,

    1 SHPALLJA E DASHURIS
    2 FITONI S EX KTHIMIN
    3 FRYTET E GOMS
    4 SHPALLJA E PROMOCIONIT
    5 SHPALLJA E MBROJTJES.
    6 Magjia e BIZNESIT.
    7 SHPALLJA E MIR E PUNS.
    8 HIV AIDS.
    9 STOP MISKARRIMI.
    Drejtshkrimi i LOTERIS dhe RASTI I GJYQSIS Contact Kontaktoni atë për ndihmën tuaj nëpërmjet:
    WHATSAPP: +2348032246310.
    Email: dawnacuna314@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Am Monica Alex nga Australia ndihem aq e bekuar në martesë sërish pasi (mjeku zooma) më ktheu burrin tim i cili ishte ndarë me mua për 11 muaj të mirë. Edhe pse kam gojë kudo, nuk do të jetë e mjaftueshme të falënderoj Dr zooma për ndihmën e tij në jetën time. Burri im është ndarë me mua për 11 muaj dhe unë jam në dhimbje dhe agoni pa të. Kështu që unë kërkova kudo për ndihmë, por asgjë nuk funksionoi derisa e kisha fjalën tek doktor Zooma të cilin e kontaktova në internet. I shpjegova situatën time dhe ai më premtoi se burri im do të kthehej tek unë brenda 7 ditëve për aq kohë sa zemra ime ende rreh për Të. Unë besova në të dhe ai përgatiti një magji për mua dhe burri im më thirri ashtu siç tha Dr. Zooma. Ai u lut dhe tha se kishte nevojë për mua dhe tani ne po jetojmë përsëri të lumtur për 3 muajt e fundit. Kushdo që lexon artikullin tim që ka nevojë për ndihmë, duhet ta kontaktojë atë ... Email. Mjeku zooma nëpërmjet
    Zoomatemplegoddess@ gmail.com..ose shtojeni në whats app ++ 19737553810 për më shumë informacion

    Nëse kaloni diçka
    nën problemet ai është gjithashtu i përsosur
    (1) Dëshiron të kthehesh?
    (2) A keni gjithmonë ëndrra të këqija?
    (3) Dëshironi të merrni një promovim në zyrën tuaj?
    (4) Doni që gratë/burrat të vrapojnë pas jush?
    (5) A doni një fëmijë?
    (6) Dëshironi të jeni të pasur?
    (7) A doni ta lidhni burrin/gruan tuaj
    pergjithmone i joti?
    (8) Keni nevojë për ndihmë financiare?
    (9) A jeni mashtruar dhe dëshironi?
    i ktheni paratë e humbura?
    (10) Shërimi i kancerit, HIV/AIDS, herpesi dhe të gjitha llojet e sëmundjeve
    (11) Ju dëshironi të ndaloni problemet martesore dhe divorcin
    (12) Lindja e fëmijëve
    (13) Thyerja e Gara e Gjenerimit
    (14) Gjetja e një pune
    (15) Mbrojtja Shpirtërore
    (16) Kujdesi bimor
    (17) Shkurorëzimi
    (18) Magjia e martesës
    (19) Magjia e shpërbërjes
    (20) magji parash
    (21) magji dashurie
    (22) duke mbetur shtatzënë
    (23) Mbrojtja e kompanisë
    (24) Magji për problemet familjare
    (25) Problemet në padi
    Nëse keni nevojë ose doni informacion në lidhje me magjitë e dashurisë ose parave, ju mund ta zgjidhni atë problem sot në zooma Temple

    ReplyDelete
  9. Ish i dashuri im më la mua dhe vajzën time gjashtë javë më parë pasi kam provuar pothuajse gjithçka për të rivendosur marrëdhënien time, u zhgënjeva. Asgjë nuk po funksiononte për mua. Një javë më vonë ndërsa po shfletoja në Instagramin tim pashë disa dëshmi për DR, agimi i ndihmoi njerëzit të rindiznin marrëdhënien e tyre dhe të rregullonin shtëpitë e prishura, në fillim isha skeptik, por vendosa ta provoja dhe vendosa të kontaktoj me DR, Dawn për ndihmën e saj, disa ditë duke kontaktuar me të gjithçka ndryshoi automatikisht, trishtimi im u bë Gëzim, buzëqeshja ishte në të gjithë fytyrën time, gjithçka ndodhi shumë shpejt dhe rezultati ishte i përsosur. Unë e përdor këtë medium për të vlerësuar Dr, Dawn, nëse keni ndonjë vështirësi në marrëdhënien tuaj.
    *Nëse doni të mbeteni me barrë.
    *Nëse doni të ribashkoheni me të dashurin tuaj.
    *Nëse keni nevojë për fuqi shpirtërore.
    Dr Dawn Acuna është personi i vetëm që mund t'ju ndihmojë: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    ReplyDelete
  10. Mirë se vini në Ellen Magic Temple

    Aty ku pamundësia është shumë e mundshme.

    Tempulli i Ellen është i njohur për natyrën e tij unike, ndershmërinë dhe integritetin. Ky tempull është më shumë se 18 vjeç dhe ne qëndrojmë të njëjtë. Dëshmi mbi dëshmi


    Whatsapp: (+2349074881619)

    Email: ellenspellcaster@gmail.com


    Shërbimet dhe çmimet tona janë si më poshtë:

    (1) Magji dashurie për të ribashkuar ish të dashurin. Çmimi (450 dollarë)


    (2) Drejtshkrim për të tërhequr të dashurin. Çmimi (350 dollarë)


    (3) Ritualet e famës . Çmimi (695 dollarë)


    (4) Magji bukurie. Çmimi (750 dollarë)


    (5) Magjia përfundimtare e shkatërrimit. Çmimi (1057 dollarë)


    (6) Drejtshkrim për ndihmë financiare. (345 dollarë)


    (7) Paketa për pela të natës dhe netë pa gjumë. (746 dollarë)


    (8) Pako për lindjen e fëmijëve dhe nxehtësinë e stomakut. (1250 dollarë)


    (9) Magjia e plotë e lidhjes së bashkëshortit. (560 dollarë)


    (10) Magjia e sundimit. (1000 dollarë)


    (11) Magji për promovimin e zyrës. (958 dollarë)


    (12) Drejtshkrim për HIV. (10,000 dollarë)


    (13) Paketa e pacientëve me kancer. (8,980 dollarë)


    (14) Magjia më e fuqishme e mbrojtjes nga çdo mallkim ose shpirt i keq. (820 dollarë)


    (15) Shpirti i komandantit Kirikas. (1000 dollarë)


    (16) Magjia demonike e lotarisë së numrave me fat (më e fuqishmja). (425 dollarë)


    (17) Magjia e besnikërisë. (    645 dollarë)


    (18) Parandalimi,

    Rituali i shmangies dhe reflektimit. (1000 dollarë)


    (19) Heqja e bllokimeve. (630 dollarë)


    (20) Jetoni më së shumti jetë të gjatë

    Ritual i fuqishëm me Ellen dhe samtomi (i përhershëm). (12,000 dollarë)


    (21) ABONIM RITUAL I PAKUFIZUAR Parashikime, Rituale. (18,000 dollarë)


    (22) Një ritual fuqie dhe madhështie. (2300 dollarë)


    (23) Magji e fuqishme e ndarjes. (568 dollarë)


    (24) SPEL TË FUQYSHME SEKS/Jeta më e mirë seksuale/Mos u mërzitni dhe jeni në të njëjtën rutinë gjatë gjithë kohës. (455 dollarë)


    Shërbimet tona janë shumë autentike, lumturia juaj është prioriteti ynë. Dëshmia ju pret të gjithëve. Edhe një herë mirë se vini në Ellen Magic Temple


    Whatsapp: (+2349074881619)

    Email: ellenspellcaster@gmail.com

    ReplyDelete
  11. Jam shumë i lumtur të ndaj këtë dëshmi timen fantastike.
    Emri im është Eden dhe emri i burrit tim është Eduardo nga Shtetet e Bashkuara.
    Eduardo më la për një grua tjetër dhe për ta mbajtur të shkurtër historinë, kontaktova me Dr.Ellen-in me një kazan magjik dhe jeta ime ka ndryshuar plotësisht në 48 orë. E shikoj veten në pasqyrë dhe buzëqesh. Unë besoj në veten time dhe aftësitë e mia për herë të parë në jetën time. Unë e kam kthyer burrin tim në jetën time, me ndihmën e Dr.Ellen. Eduardo tha se i vinte keq për 48 orë pas krijimit të shqiptimit. Eduardo tha se e kuptoi se kurrë nuk donte të shpërthente, se nuk mund të merrte bagazhin emocional që po transportonim vazhdimisht. Ai tha se mendonte se ishte një ndikim negativ në jetën time dhe mendonte se ishte më mirë. Ai tha se ishte e vështirë të flisje gjatë gjithë kohës për të kaluarën. Të dy i fala. Unë kam para në xhep, që më në fund jam unë. (Çeku im i kompensimit erdhi sepse më thanë se kishin muaj të tërë.) Unë jam prova e gjallë e asaj që Dr.Ellen mund të bëjë ... Faleminderit shumë Dr.Ellen për punën e mrekullueshme që keni bërë në marrëdhënien time. ne të dy ndihmuam për të parë dhe thënë të vërtetën me njëri-tjetrin. Nuk e kisha menduar kurrë që një magji mund të ndihmonte një çift përpara se ti të ishe shumë i lumtur. Unë ju kontaktova dhe nisa që e gjithë kjo të ndodhë. Kushdo që ka një problem marrëdhënieje mund të kontaktojë Dr.Ellen me email ellenspellcaster@gmail.com
    nëse keni ndonjë problem në këtë çështje në vijim
    (1) Nëse e doni ish-in tuaj prapa
    (2) nëse keni gjithmonë makthe.
    (3) Ju dëshironi të promovoheni në zyrën tuaj.
    (4) Nëse dëshironi një fëmijë.
    (5) Kujdesi bimor
    (6) Ju dëshironi të jeni të pasur.
    (7) Ju dëshironi ta lidhni bashkëshortin tuaj që të jetë i juaji përgjithmonë.
    (8) Nëse keni nevojë për ndihmë financiare.
    (9) Lërini njerëzit t'i binden fjalëve tuaja dhe të bëni atë që dëshironi
    (10) Rezoluta e E.T.C.
    kontaktoni Dr.Ellen përmes emailit të tij: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp:
    +2349074881619

    ReplyDelete
  12. Më duhet vetëm të them këtë dëshmi, unë quhem Mariah Carey, u martova para 9 vitesh pa asnjë fëmijë për të, burri im më urrente dhe vjehrra ime më trajtoi aq keq, kjo më zhgënjeu, erdha duke kërkuar në internet për ndihmë më pas pashë shumë dëshmi se si Dr dawn acuna ndihmoi shumë burra dhe gra, e kontaktova menjëherë në Whatsapp dhe ia shpjegova situatën time, ajo më premtoi të më ndihmonte dhe më dha disa udhëzime të cilat i bëra gjithçka në mënyrë perfekte. në fund të fundit ajo më kërkoi të shkoja në spital një letër 1 muaj dhe për habinë time isha 1 javë shtatzënë, por për momentin i jam shumë mirënjohëse sepse kam lindur djalin tim të bukur dhe unë dhe familja ime jetojmë në paqe dhe lumturi. tani, kontaktoni atë në Whatsapp. ( +2348032246310 )( dawnacuna314@gmail.com )*Nëse doni të mbeteni shtatzënë*Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.*Nëse doni martesë të qetë.*Nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje, ose ndonjë gjë tjetër.

    ReplyDelete
  13. Emri im është Elfrida. Kur burri im më la, isha i shokuar dhe i zemëruar dhe nuk e mbajta veten për shumë muaj. Bëra gjithçka që munda për ta kthyer atë, por pa dobi. U nisa për në një qytet tjetër me shpresën se do të mund të filloja përsëri. Takova një burrë tjetër me të cilin u përpoqa të isha me të, por nuk funksionoi sepse nuk mund ta dashuroja. E dija që ende dua dhe dua që burri im të kthehet tek unë. Kështu që fillova të kërkoja ndihmë dhe më pas gjeta MAGJIKËN E BARDHË, nga pikëpamjet e ndryshme që kisha lexuar. Ne biseduam dhe e bëra të kuptonte gjithçka që duhej të dija, besova në të dhe ndoqa procedurat. Ai punoi për mua dhe rivendosi dashurinë dhe lidhjen mes meje dhe burrit tim, dhe vetëm pas 48 orësh siç premtoi, burri im po më kërkonte dhe filluam të flisnim, dhe ai erdhi të më shihte ku jam, dhe bëmë gjëra u ngritëm dhe u bëmë përsëri të lumtur së bashku. WHITE MAGIC është i besueshëm dhe mund t'ju ndihmojë nëse e kontaktoni për ndonjë gjë. Thjesht dërgojini atij një SMS me email: findritualforlife@gmail.com
    Ose WhatsApp: { +2349046229159 }
    { +3550685677099 }

    ReplyDelete
  14. Unë jam Sandra Hooke nga SHBA, pas 7 vitesh martesë, burri im dhe unë kemi qenë në një grindje apo tjetrën derisa më në fund më la dhe u transferua në Kaliforni muajin e kaluar për të qenë me një grua tjetër, ndjeva se jeta ime kishte përfunduar dhe fëmijët mendonin se nuk do ta shihnin më babanë e tyre, u përpoqa të jem i fortë vetëm për fëmijët, por nuk munda ta kontrolloja dhimbjen që më mundonte zemrën çdo natë, zemra më ishte mbushur me pikëllim dhe dhimbje sepse isha vërtet e dashuruar me të. burri im. , Sa herë që mendoj për të dhe gjithmonë dëshiroj që ai të kthehej tek unë, isha vërtet i mërzitur dhe kisha nevojë për ndihmë, kështu që kërkova ndihmë në internet dhe hasa në një faqe interneti që sugjeronte që Dr ibinoba mund ta ndihmonte atë të kthehej shpejt. ish , ndjeva se duhet ta provoja, kontaktova me të dhe ai më tha çfarë të bëja dhe i bëra të gjitha, më pas ai bëri një magji dashurie për mua, 48 orë më vonë ashtu si Dr ibinoba tha që burri im më thirri dhe më tha që ai më mungon mua dhe fëmijët aq shumë aq e mahnitshme sa ai tha se do të kthehet në shtëpi të nesërmen me shumë dashuri dhe gëzim dhe ai kërkoi falje për gabimin e tij dhe dhimbjen që më shkaktoi mua dhe fëmijëve. Pastaj që nga ajo ditë martesa jonë është tani më e fortë se ishte më parë Falë Dr ibinoba ai është kaq i fuqishëm dhe vendosa të ndaj historinë time në internet se Dr ibinoba është një magjistar i vërtetë i fuqishëm, do të lutem gjithmonë gjatë jetës për të ndihmuar fëmijët e tij në kohë telashe, nëse jeni këtu dhe keni nevojë për ish-in tuaj ose burri të kalojë te një grua tjetër, mos qaj më, kontakto me këtë magjistar të fuqishëm nr w. Këtu është kontakti i tij. Më shkruaj ose telefono Dr ibinoba {WhatsApp: +2348085240869}, Email: dromionoba12@gmail.com .Faleminderit shumë Dr ibinoba

    ReplyDelete
  15. Doktor Dawn premtoi të më ndihmonte të ktheja ish-burrin tim, dhe për habinë time burri im u kthye pas 5 ditësh dhe tani jetojmë së bashku në dashuri dhe lumturi, ai gjithashtu ndihmon miqtë e mi, kontaktoni Dr DAWN për ndihmë: WhatsApp +2349046229159
    *Nëse doni të riktheni ish të dashurin tuaj.
    *Nëse doni të tërheqni dikë në jetën tuaj.
    *Nëse keni nevojë për ritual pastrimi.
    *Nëse keni nevojë të mbeteni shtatzënë ose të trajtoni infertilitetin.
    *Nëse ju duhet një magji me fat për të fituar.
    *Nëse doni të rivendosni pronën tuaj të vjedhur.
    Kontaktoni me të në WhatsApp: +2349046229159

    ReplyDelete
  16. Unë pothuajse e mora jetën time për shkak të burrit tim që më la dhe ndaloi së marrja e thirrjeve të mia. Ai tha se nuk më do më, unë u përpoqa ta lutem, por ai nuk do të më përgjigjet derisa të bënim një luftë dhe të shpërthehemi për gjashtë muaj, pasi atëherë e kuptoj se nuk mund të largohem pa të. Unë u përpoqa gjithçka e mundshme për ta rikthyer atë, por dështoj. Derisa hasa në këtë njeri të quajtur Dr Wale Online, unë kontaktova me të dhe i thashë gjithçka që ka ndodhur midis meje dhe burrit tim para se të ndahej. Ai më pyeti jo shumë frikë se gjithçka do të jetë mirë përsëri. Ai më tha të paguaj për sendet që do të përdorte në përgatitjen e magjisë së dashurisë për mua dhe unë pagova dhe ndiqja të gjitha këshillat dhe udhëzimet që ai më dha. Pasi më ndihmoi të hedh një magji dashurie dhe ja burri im u kthye brenda një jave. Duke më lypur për falje, unë u befasova aq shumë sa Caster Spell si Dr Wale ende ekziston. Nëse dikush këtu ka nevojë për ndihmë, me gjithë sinqeritetin, kontaktoni Dr Wale sot përmes WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com
    Në të vërtetë ju jeni më i mirë Dr Wale faleminderit që e bëtë shtëpinë time një shtëpi të lumtur përsëri. Unë kurrë nuk mund të ndalem së foluri për ju zotëri. E tij është me të vërtetë një njeri i shkëlqyeshëm që mund ta kontaktoni atë për zgjidhje për çdo lloj problemesh si
    (një) magji e lotarisë
    (dy) ish mbrapa
    (tre) Të mbetet shtatzënë
    (katër) Kurë për çdo lloj sëmundjeje, sëmundje dhe infeksioni
    Dhe shumë të tjerë kontaktojnë këtë njeri të madh sot dhe marrin tuajin
    Problemet zgjidhen 100%

    ReplyDelete
  17. Mirëdita të gjithëve, unë jam këtu për të përhapur këtë lajm të mirë në të gjithë botën se si e ktheva ish-bashkëshortin tim. Gjithçka filloi kur im shoq më tradhtoi me një grua tjetër duke mos e ditur se gruaja është magjistare, gruaja magjeps burrin tim që e bëri burrin tim të ndryshojë ndjenjat e tij ndaj meje dhe fëmijëve dhe prishi martesën tonë pesëvjeçare. Isha konfuze dhe e stresuar për shkak të dhimbjeve të të qenit nënë beqare, kështu që thirra një mikeshë dhe i shpjegova sfidat e mia martesore, ajo më udhëzoi dhe më udhëzoi të kontaktoja këtë magjistare të madhe të fuqishme të quajtur DR WALE, Arsyeja kryesore pse ajo udhëzoi kontaktova me DR WALE sepse kohët e fundit ajo ka lexuar disa dëshmi në internet të cilat disa njerëz i kanë shkruar për magjistarin e fuqishëm DR WALE dhe isha shumë i kënaqur dhe vendosa të kërkoja ndihmë prej tij që ai bëri një punë të përsosur. duke bërë një magji mbi burrin tim dhe duke përdorur fuqitë e gruas tjetër që e bëri atë të kthehej tek unë dhe të lutej për falje. Nuk do të ndalem së publikuari emrin e tij në rrjet për shkak të punës së mirë që po bën. Për të gjithë me probleme martesore, çështje divorci, të dashurin e humbur ose ndonjë çështje të lidhur me marrëdhënien, mund të kontaktoni WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete
  18. Unë jam këtu për të ndarë këtë histori timen e shkurtër. Bëhet fjalë për kompaninë dhe pronat që babai im la pas para se të vdiste. Për shkak se nuk dija shumë për biznesin e tij, disa nga partnerët e tij po planifikonin të më dëbonin nga pronat. Isha konfuz për gjithçka. gjërat filluan të shkojnë keq. Nuk di kujt t'i qaj. Çështja u dërgua në gjykatë, por gjërat duket se po shkonte në favor të tradhtarit tim. tradhtari më tha se nuk do të kem kurrë çfarë të thërras timen se do të më mbyllë. E gjithë kjo më bëri të shkoj në depresion. Kam humbur në të gjitha fushat. por këtu është kthesa e gjithçkaje. një ditë po lexoja në internet dhe kështu u futa në faqen e DR WALE. Në faqen e tij pashë shumë lajme dhe dëshmi të mira për të, se si ai ka ndihmuar shumë njerëz për të fituar një çështje gjyqësore dhe ka bërë shumë gjëra të tjera të mira për njerëzit. Kështu që unë iu afrova atij dhe i shpjegova çdo detaj rreth situatës sime. DR WALE më tha se nuk kisha asgjë për t'u frikësuar për të, më tha gjëra për të bërë dhe gjëra që duhej të paguaja për të cilat bëra pagesën për gjithçka dhe ndoqa udhëzimet. Ndërsa po e shkruaj këtë tani të gjitha pronat dhe kompania më janë kthyer nga gjykata. Nuk e di se si DR WALE e bëri mrekullinë dhe magjinë e tij. Unë jam plotësisht në kontroll të gjithçkaje tani. E gjitha falë DR WALE. Unë ju vlerësoj shumë. Ju mund të kontaktoni DR WALE në WhatsApp/Viber/Telegram të tij: +2347054019402 ose drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete
  19. A keni probleme për të rikthyer ish-dashnorin tuaj, keni probleme martesore, infertilitet, paqëndrueshmëri financiare. Pse po e kufizoni veten në lidhje me ndarjen nga i dashuri/burri/gruaja juaj, është koha që t'i zgjidhni të gjitha problemet tuaja me ndihmën e fuqive të DR WALE PERMANENT SPELL CAST. Jam i specializuar në të gjitha llojet e magjisë si p.sh
    Magji dashurie (për të rikthyer ish të dashurin, burrin ose gruan tuaj)
    Spell Lotarie
    Magji për paratë
    Drejtshkrimi i shtatzënisë
    Drejtshkrimi i punës/kontratës
    Drejtshkrimi i shëndetit
    Magjia e pasurisë
    Fat i mirë Spell
    Drejtshkrimi i Jetës
    Spell shpirtërore
    Bukuria / magjia e formës
    Mashtrimi i magjisë
    Drejtshkrim Fantazi
    Magji për të fituar çështjet gjyqësore
    DR WALE është gjithmonë i gatshëm t'ju ndihmojë të zgjidhni të gjitha problemet tuaja dhe t'ju plotësojë të gjitha dëshirat tuaja të zemrës përmes fuqive të tij magjike.
    DREJTIMI I PËRHERSHËM i tij është 100% i garantuar. Njihuni me të për t'ju ndihmuar të zgjidhni problemet tuaja. Kontaktoni me të në Whatsapp/Viber/Telegram: +2347054019402 ose në email: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete
  20. Një dëshmi e mahnitshme për një magjistar që ma ktheu burrin tim. Jam martuar për fat të mirë me një burrë të dashur dhe të kujdesshëm me dy fëmijë. Një problem shumë i madh ka ndodhur në familjen time shtatë muaj më parë, mes meje dhe burrit tim. aq e tmerrshme sa e çoi çështjen në gjykatë për një divorc. tha se nuk donte të qëndronte më me mua dhe se nuk më donte më. Kështu që ai doli nga shtëpia dhe më bëri mua dhe fëmijët e mi të kalonim dhimbje të forta. Kam provuar të gjitha mjetet e mia të mundshme për ta kthyer atë, pas shumë lutjesh, por pa rezultat dhe ai konfirmoi se kishte marrë vendimin e tij dhe nuk donte të më shihte më. Kështu një mbrëmje, teksa po kthehesha nga puna, takova një mikun tim të vjetër që e pyeti burrin tim. Kështu që i shpjegova gjithçka, kështu që ajo më tha se e vetmja mënyrë që mund ta ktheja burrin tim është të vizitoj një magjistar, sepse kjo është ajo që bëri edhe ajo për të rifituar të dashurin e saj. Pastaj ndoqa këshillën e saj dhe ajo më dha kontaktin me DR WALE WhatsApp :+2347054019402. menjëherë i dërgova DR WALE një mesazh WhatsApp dhe i tregova për të gjitha dhimbjet dhe problemet me të cilat po përballem. DR WALE më tha të mos qaja më dhe se unë e përdora relaksoj mendjen time. Pas shumë diskutimesh me DR WALE, bëra pagesën për të gjitha materialet dhe artikujt e nevojshëm për të bërë magji, dhe magjistari më siguroi se do ta kthej burrin tim pas një jave. Çfarë deklarate e mahnitshme!! Kështu ai foli me mua dhe më tha gjithçka që duhej të bëja. Pastaj javën tjetër ishte aq befasuese sa burri im, i cili nuk më telefonoi për shtatë muajt e fundit, më telefonoi për të më informuar se po kthehej. Aq e mahnitshme!! Kështu ai u kthye në shtëpi me shumë dashuri dhe gëzim dhe kërkoi falje për gabimin e tij dhe për dhimbjen që më shkaktoi mua dhe fëmijëve të mi. Pastaj që nga ajo ditë marrëdhënia jonë ishte më e fortë se sa ishte më parë me ndihmën e DR WALE. Unë do t'ju këshilloj atje të kontaktoni me mirësi DR WALE WhatsApp/Viber +2347054019402 ose me email: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete
  21. Zoti e bekoftë DR WALE për punën e tij të mrekullueshme në jetën time, unë isha i ndarë me burrin tim për pesë vjet tani dhe nuk isha i kënaqur që kisha nevojë të ktheja burrin tim sepse jeta e vetmisë ishte shumë e tmerrshme për mua dhe të treve të mi. fëmijë Kërkova për ndonjë magjistar të mundshëm që mund të rikthejë dashnorin dhe më pas takova DR WALE pashë një koment për DR WALE, si i bashkon ai të dashuruarit me magjistarin e tij, kontaktova me të dhe ai më udhëzoi. Unë kërkova zgjidhje, ai filloi ilaçin për magjinë time, kërkoi disa informacione që ia dërgova dhe gjithashtu më tha se duhet të blejmë disa artikuj që magjia të funksionojë për mua dhe të cilat i ndjeva atij paratë pas disa javësh burri im më thërret dhe filloi të më lutet për falje për gjithçka që ndodhi. Jam shumë i lumtur tani që jemi kthyer sërish si një familje për cilindo që mund të ketë nevojë për ndihmën e magjistarit të madh. Mund të kontaktoni WhatsApp: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete
  22. Unë jam këtu për të ndarë një dëshmi se si më ndihmoi DR WALE. Pas pesë vitesh lidhje me të dashurin tim, ai ndryshoi befas dhe pushoi së kontaktuari rregullisht me mua, dilte me justifikime se nuk më shihte gjatë gjithë kohës. Ai nuk u përgjigjej telefonatave të mia dhe sms-ve të mia dhe nuk më takoi rregullisht. Më pas fillova ta kapja disa herë me vajza të ndryshme, por çdo herë ai thoshte se më donte dhe se i duhej pak kohë për të menduar për marrëdhënien tonë. Por nuk mund të ndaloja së menduari për të, kështu që vendosa të shkoja në internet dhe pashë kaq shumë biseda të mira për këtë magjistar të quajtur DR WALE dhe e kontaktova dhe i shpjegova problemet e mia. Ai bëri një magji dashurie për mua të cilën unë e përdor, dhe brenda disa ditësh i dashuri im u kthye tek unë dhe filloi të më kontaktonte rregullisht dhe ne u transferuam së bashku pas disa muajsh dhe ai ishte më i hapur ndaj meje se më parë dhe filloi të kalonte më shumë kohë me mua se sa shokët e tij. Më në fund u martuam dhe tani kemi dy vjet të martuar lumturisht me një djalë. Që kur më ndihmoi DR WALE, partneri im është shumë i qëndrueshëm, besnik dhe më afër meje se më parë. Ju gjithashtu mund të kontaktoni këtë magjistar dhe të rregulloni marrëdhënien tuaj. Kontakt: WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 OSE Email: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete
  23. Unë dëshmoj për një magjistar të fuqishëm që ma ktheu burrin tim, Gjithçka filloi kur mora telefonin e tij dhe pashë një zonjë që i dërgoi mesazh se e kishte shijuar herën e fundit që të dy kaluan bashkë. Unë u përballa me të për këtë me mirësjellje dhe ai u zemërua dhe pushoi së foluri me mua që nga ajo ditë. Ai filloi të sillej çuditshëm dhe më tha se nuk më donte më se ai do dikë tjetër, fjalët e tij u goditën fort dhe unë u trishtova dhe qava gjithë ditën dhe natën. Ai më bllokoi nga Instagrami, Facebook dhe celulari i tij kështu që unë nuk mund ta arrija më, kjo më trishtoi dhe më bëri të qaja edhe më shumë. Mora mendjen dhe trishtimin tim të pikëlluar dhe mbeta vetëm. Pasi kaluan disa muaj, një ditë po kërkoja në internet kur pashë një koment për punën e shkëlqyer të DR WALE që ai ka bërë për shumë njerëz. E kontaktova dhe i tregova problemet e mia dhe ai më tha të mos e shqetësoj veten se gjithçka do të jetë mirë. Për t'i shkurtuar të gjitha historitë e gjata, pasi i shpjegova problemet e mia, ai më kërkoi të paguaj për të gjitha materialet që do të përdorë për mua, të cilat do t'i paguaj të gjitha. se ai më tha se pas disa javësh burri im do të më kontaktojë, kështu që unë prita me durim, gjithashtu habinë time pas një jave dhe disa ditësh burri im më dërgoi një mesazh duke më thënë se duhet ta falja atë për gjithçka që më bëri. tani është një person i ndryshuar që duhet t'i jap atij një shans të dytë. Kështu e fala dhe u kthyem bashkë, duke jetuar sërish të lumtur. Mund të kontaktoni DR WALE në WhatsApp-in e tij: +2347054019402 OSE EMAIL: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete