Linda Halimi dedikim dashurie burrit të saj te cilin e do teper

Së fundmi këngëtarja me prejardhje kosovare Linda Halimi është diskutuar shumë për pjesmarrjen në 'Amercan Idol' ku edhe dritën e gjelbërt për fazat e ardhshme.
Linda në rrjetin social Facebook e ka parë të udhës ti bëjë një dedikim special burrit të saj, amerikanit me ngjyrë Big D.
"This Man... Baby, thank you for being everything a woman needs in a man. The way you care about me is unreal. I asked God to bless me with unconditional love and compassion and he gave me you. You were there when nobody else wasn't.Yes we struggled, yes, we were not safe being together, But in my heart I never worried because when God puts 2 people together , no man can tear apart or separate. In my darkest times, and my highest moments in life. When I cried, I fell in your chest, When I laughed I fell in your chest, My nest is your chest. I wouldn't trade you for the world and I am proud to call you my husband. My biggest accomplishment in life has been your love. You complete me in every way possible. I love you because God loves you. I love you because I love God! I am the happiest woman on earth right now, because I get treated like that. 
 
When nobody else thought we'd last long, we are happily married and every single day feels like honeymoon. . I love you Dave, shkruar ajo.
Linda Halimi dedikim dashurie burrit të saj te cilin e do teper Linda Halimi dedikim dashurie burrit të saj te cilin e do teper Reviewed by Tipi on 9:51 AM Rating: 5

2 comments:

  1. Whatfarë dëshmi e shkëlqyeshme, unë jam torpe clare dhe jam martuar, ishte i lumtur me martesën time, jo deri kur burri im filloi të dëgjojë thashethemet e mia duke mos qenë besnikë ndaj betimeve tona martesore, unë u përpoqa ta bëja të kuptonte që ishin gënjeshtra, por ai humbi dashurinë, besimin dhe besimin tek ne. Kështu që ne u bëmë çifte të bezdisshme, dhe pastaj u mbushëm për divorc, më vonë u ndamë. vite pas divorcit, unë u përpoqa të jetoj një jetë normale, por nuk munda, kështu që fillova një përpjekje se si të kthehem burrin tim, pastaj u referova, BaBa ogbogo një njeri i madh dhe shumë shpirtëror që hodhi një magji dashurie mua dhe e bëra EX time të kthehet tek unë brenda 48 orëve. Unë jam shumë dërrmuese, kështu që unë e lëshoj emailin e tij këtu për ata që kanë marrëdhënie dhe probleme martese.Email: greatbabaogbogotemple@gmail.com. Ose numri i tij i whatsapp + 447440557868Shikoni në kontakt me të, shihni se sa i madh dhe i fuqishëm është ai. Ndihmon gjithashtu në çështjet vijuese ...
    (1) Ndalojeni Divorcin (2) Qenien e Fundit (3) Magji për fat të mirë (4) Magji Martesore (5) Hequni nga Problemet Shpirtërore

    ReplyDelete
  2. jam argjend nga Garman, isha martuar para 8 vitesh pa nje femije, isha duke kerkuar shume per nje zgjidhje sepse doktori tha qe nuk mund te mbetem shtatzene, por nje shoku im me drejtoi tek nje magji e quajtur Dr white, dhe une i shpjegoi problemet e mia dhe ai premtoi se gjithçka do të jetë në rregull me mua në 12 ditë, ai më dha disa udhëzime të cilat i bëra të gjitha në mënyrë të përsosur, unë shkova në spital për provë dhe ata konfirmuan se isha 1 javë shtatzënë, dhe tani kam djali im i bukur dhe jam gjithashtu një shtatzëni tjetër tani, të gjitha falë jush Dr e bardhë, kontaktoni atë për të gjitha llojet e zgjidhjeve,

    1) nëse doni të ktheni ish-in tuaj.
    2) nëse doni që magji të mbetet shtatzënë.
    3) nëse doni të ndaloni abortin.
    4) nëse doni të jeni të dashur nga dikush.
    5) magji për të kuruar të gjitha llojet e sëmundjeve ose sëmundjeve.
    Dhe të tjerët.
    ai është më i miri dhe shumë i vërtetë ,. wightmagicmaster@gmail.com. WhatsApp: +17168691327

    ReplyDelete