Tuna Zogu i estradës pas “ndarjes” në krahët e Cozmanit

Zogu i estrades Tuna pas ndarjes nga Cozman me ne fund ka publikuar nje foto ne krahet e tij.Tuna duket shum e lumtur ne foton e saj, te kujtojm se koh me par u ngriten zera se cifti ishte ndar pasi qe Tuna i kishte larguar te gjitha fotot me Cozman.  Tuna nuk është një nga këngëtaret, por ëshnë këngëtarja numër një. Prej shumë vitesh “prodhon” hite dhe stil. Tuna duhet të jetë falënderuese ndaj nënës natyrë, pasi e ka pajisur me talent dhe pamje, dy komponentë që i kanë hyrë në punë që ajo të bëhet kjo që është.
Ja se si e shohin sot  rriten e Tunes

Si u bë yll?
Fillimisht është dëshmuar në një shou talentesh në Maqedoni. Kështu e ka thyer akullin. Është përballur me një konkurrencë të fortë, por ka arritur të pikaset dhe të bëhet ylli i spektaklit. Më pas është dëshmuar në një mori festivalesh shqiptare. Skenat e festivale u bënë “arena” e Tunës, e cila kishte vendosur të mos shfaqej e zakonshme, por e jashtëzakonshme. Performancat e saj përherë ishin moderne. Edhe pse ishte ekstravagante, asnjëherë nuk u diskutua veç për këtë gjë, sepse të gjithë e dinin se Tunën e mban në skenë zëri dhe jo aparenca.
Pse nuk shkoi në “Eurovision”?
Altuna Sejdiu-Tuna ishte konkurruese e festivalit të “Eurovisionit” për Maqedoni. Nuk arriti ta përfaqësonte vendin në Beograd, ku edhe mbahej ai edicion, por nuk u demoralizua, bile as që e bëri të madhe. Sukses i saj mund të llogaritet paraqitja në koncertin e Snop Dogut në Prishtinë. Tuna befasoi yllin amerikan.
Një është e sigurt: në ditarin e saj profesional nuk ka vend për improvizime. Tuna i mendon mirë të gjitha...
Zogu më i mirë prej krejtve
Këngët e saj gjithmonë kanë arritur aty ku secili këngëtar do të donte të arrinte: në mendjet dhe zemrat e njerëzve. Këngëtarja rebele ka ditur edhe se si të tërheqë vëmendjen. Zatën, Tuna është një nga këngëtaret shqiptare që i di më së miri truqet e “shou bizit”. Ajo di se si të provokojë dhe ta kthejë gjithë vëmendjen kah vetja. Tuna llogaritet të jetë një nga këngëtaret me më së shumti hite. Hitet e fundit e kanë ngritur në maje. Kënga “Fenix” është kthyer në fenomen sa i përket dëgjueshmërisë, klikimeve dhe komenteve.
Tuna, ose siç quhet tani “Zogu”, prej dy vitesh është pjesë e panelit vlerësues në “X-Factor Albania”. Dhe, prej dy vitesh fiton vendin e parë. Ka deklaruar se më nuk do të jetë pjesë e këtij spektakli.
Një jetë private shumë publike
Jeta e saj private ka qenë tejet intensive. Dashuritë, lidhjet e këngëtares, kanë pushtuar faqet e para të gazetave e revistave. Ishte e martuar, ama vetëm disa muaj. Çfarë tha ajo për ndarjen:
“Thjesht, nuk funksionoi, nuk isha e lumtur. Ka shumë njerëz të cilët do të qëndronin në martesë edhe atëherë kur do ta humbnin buzëqeshjen në fytyrë, vetëm që të mos gjenden keq në rrethin ku qëndrojnë. Martesa duhet të ketë një kthesë”.
Tuna aktualisht është në lidhje me reperin Kosman dhe po e jeton në maksimum këtë lidhje.
A i keni ditur këto?
* Tuna disa muaj isha e varur nga medikamentet për gjumë, shkaku i stresit të lartë nga puna e madhe. Ka pasur net kur ajo s’ka bërë fare gjumë, andaj ka përdorur medikamente, nga të cilat kishte krijuar varësi.

* Tuna ka deklaruar se dashurohet dhe ç’dashurohet lehtë.
* Është e varur nga ëmbëlsirat. Thotë se është e disiplinuar, por atyre nuk mund t’u ndahet. Ka treguar se shpesh i konsumon tinëz.
* Këngëtarja e famshme i ha thonjtë.
* Ka treguar se është e varur nga rrjetet sociale: “Facebook” dhe “Twitter”.
* Ndonjëherë fshihet nga vetvetja ose nga Tuna tjetër. Ajo thotë se egon e saj e aktivizon vetëm profesionalisht. Privatisht mendon se është shumë normale.
* Thotë se e ka atë që të tjerët nuk e kanë. Ose e kanë pak-guximin.
PASAPORTA
Emri dhe mbiemri: Altuna Sejdiu
Gjatësia: 169 cm
Pesha: 57 kg
Ngjyra e syve: E gjelbër
Ngjyra e flokëve: Bionde
Ushqimi i preferuar: Ushqimet italiane
Pija e preferuar: Portokall i shtrydhur
Këngëtarja e preferuar: Lauryn Hill
Ngjyra e preferuar: Tirkiz, petrol
Sporti i preferuar: Kick boks
Sportisti i preferuar: Shaban Sejdiu, babai i saj, ish-kampion në mundje
Tuna Zogu i estradës pas “ndarjes” në krahët e Cozmanit Tuna Zogu i estradës pas “ndarjes” në krahët e Cozmanit Reviewed by Tipi on 3:14 AM Rating: 5

1 comment:

  1. Kush është duke e lexuar këtë dëshmi sot duhet të festojë me mua dhe familjen time, sepse të gjitha filluan si shaka për disa njerëz dhe të tjerë thanë se ishte e pamundur. Emri im është DHIMITËR ALEKSANDËR dhe unë jam nga Korçë, por unë shkoj në Çikago SHBA me gruan time. Unë jam i martuar për fat të mirë me dy fëmijë dhe një grua të bukur. Diçka e tmerrshme ka ndodhur me familjen time, kur humbi punën dhe gruaja ime u largua nga shtëpia sepse nuk mund të kujdesesha mirë për veten dhe nevojat e familjes. e saj dhe fëmijët e mi në atë moment të veçantë. Kam arritur për nëntë vjet, nuk ka grua që të më mbështesë për t'u kujdesur mirë për fëmijët. Unë të përpiqet të dërgojë një mesazh provë për gruan time, por ajo bllokuar mua nga të folur me të unë të përpiqet të bisedojë me mikun e saj dhe anëtarët e familjes së saj, por ende e di se dikush mund të më ndihmoni dhe unë kam qenë aplikuar më vonë për të aq shumë kompani, por ende ata e bënë mos më thirr, derisa të vijë një ditë besnike që kurrë nuk do ta harroj në jetën time. kur takova një mik të vjetër të të cilit i shpjegova të gjitha vështirësitë e mia dhe ai më tregoi për një njeri të madh që e ndihmonte atë të merrte një punë të mirë në coca cola kompani dhe ai më tha se një magji e tij magji, por unë jam një person i cili kurrë nuk besojnë në magji spell, por i vendosur për të dhënë atë një provoni dhe Drigbinovia më udhëzoi dhe më tregoi se çfarë të bëni në këto shtatë ditë të drekës spell. Unë ndjek të gjitha udhëzimet dhe bëj atë që ai më kërkoi të bëj mirë.Drigbinovia sigurohuni që gjithçka ka shkuar mirë dhe gruaja ime do të më shohë përsëri pas punës së mrekullueshme të Drigbonovia. Gruaja ime më thirri me një numër të panjohur dhe kërkoi falje dhe ajo më tha se ajo me të vërtetë më mungon mua dhe fëmijët tanë dhe gruaja ime të kthehen në Home.and pas dy ditësh Një kompani që unë kam qenë duke dërguar letërnjoftimin tim të quajtur, tani unë jam menaxheri i kompani në SHBA. Unë ju këshilloj nëse keni ndonjë problem të dërgoni një mesazh në këtë email: doctorigbinovia93@gmail.com ose WhatsApp në atë në +2348144480786 dhe do të merrni rezultatin më të mirë. Merrni gjërat si të mirëqena dhe do t'ju merren. Unë ju uroj më të mirë.

    ReplyDelete