Kjo është “Molla e Kuqe”, një nga dëshmitë e kufirit shqiptaro – serb (FOTO/VIDEO)

Një nga të deshmite qe ka të bëjë me një histori mbi kufijte real te tokave shqiptare qe qojne deri ne Nish, aktualishte te okupuar eshet deir tek “Molla e Kuq” qe po e shifni ne foto . Sipas kësaj historie, emrin Molla e Kuqe e kishin dy fshatra skajorë shqiptarë, njëri në veri dhe tjetri në jug të vendit, shkruan “Presheva Jonë”.
Fshati Molla e Kuqe në jug, i përket një zone që sot gjendet brenda kufijve administrativë të Greqisë, me emër të ndryshuar në Kalloreferis. Fshati tjetër, në skajet veriore të Shqipërisë, gjendet edhe ai jashtë kufijve të Shqipërisë së sotme, diku afër një vendi të njohur me emrin Novi Pazar, afër Nishit.
Gazetat serbe dite me apre kane shkruajnë se shqiptarët po vazhdojnë të provokojnë serbët, dhe provokimet më të reja që sipas agjencisë se lajmeve “Presheva Jonë” e cila thotë se kanë dëshmi se Nishi gjithmonë ka qenë qytet i tyre. (“Kako tvrdi albanski medij “Presheva Jone” Niš je oduvek bio čist Albanski grad, ali je onda etnički očišćen od strane Srba, kao i sporazumima Beograda i Turske.”)
Kjo është “Molla e Kuqe”, një nga dëshmitë e kufirit shqiptaro – serb (FOTO/VIDEO) Kjo është “Molla e Kuqe”, një nga dëshmitë e kufirit shqiptaro – serb (FOTO/VIDEO) Reviewed by Tipi on 6:50 AM Rating: 5

4 comments:

  1. Isha zemërthyer sepse burri im ndryshoi nga burri që u martova gjithashtu, ai nuk më dëgjon mua, por vetëm dëgjon nënën dhe motrën e tij, dhe ai gjithmonë më tradhtonte dhe më shihte si një grua e keqe, derisa më në fund u largua unë dhe fëmijët për një grua tjetër, kjo ndikoi aq shumë në punën time për shkak të dashurisë së fortë që kam për të, u përpoqa ta kthej mbrapsht dy herë, derisa u takova me një shoqen time të vjetër, ajo më dha një kontakti i Dr White, i shpjegova gjithçka që ai më premtoi se do të më ndihmonte, dhe më dha disa udhëzime, pas gjithë kësaj, burri im ishte kthyer në shtëpi, tani jetojmë të lumtur së bashku dhe me aq shumë gëzim, ai premtoi se kurrë nuk do të veprojë i fortë ose të tradhtojë unë më,
    Kontaktoni Dr White, ai është një njeri i mrekullueshëm që i përmbahet fjalëve të tij, adresa e emailit: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    ReplyDelete
  2. Ish i dashuri im më la mua dhe vajzën time gjashtë javë më parë pasi kam provuar pothuajse gjithçka për të rivendosur marrëdhënien time, u zhgënjeva. Asgjë nuk po funksiononte për mua. Një javë më vonë ndërsa po shfletoja në Instagramin tim pashë disa dëshmi për DR, agimi që i ndihmonte njerëzit të rindiznin marrëdhënien e tyre dhe të rregullonin shtëpitë e prishura, në fillim isha skeptik, por vendosa ta provoja dhe vendosa kontakt me DR, Dawn për ndihmën e saj, disa ditë duke kontaktuar me të gjithçka ndryshoi automatikisht, trishtimi im u bë Gëzim, buzëqeshja ishte në të gjithë fytyrën time, gjithçka ndodhi shumë shpejt dhe rezultati ishte i përsosur. Unë e përdor këtë medium për të vlerësuar Dr, Dawn, nëse keni ndonjë vështirësi në marrëdhënien tuaj.
    *Nëse doni të mbeteni me barrë.
    *Nëse doni të ribashkoheni me të dashurin tuaj.
    *Nëse keni nevojë për fuqi shpirtërore.
    Dr Dawn Acuna është personi i vetëm që mund t'ju ndihmojë: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    ReplyDelete
  3. Mirëdita, ndërsa jeni duke e lexuar këtë, dijeni që problemet tuaja janë zgjidhur përgjysmë nëse mund të ndërmerrni veprime në lidhje me to sepse ajo është një grua e fuqishme shpirtërore atje e quajtur Dr dawn acuna, të cilën e takova duke lexuar një artikull në internet, ajo më ndihmoi me një magji që ma ktheu burrin pasi burri më la për më shumë se 8 muaj, ajo bëri një magji që më ndihmoi të mbetem shtatzënë për burrin tim dhe tani kemi 2 fëmijë të bukur, tani jeta ime në martesë po shkon mirë, çfarë mund të kërkoj më shumë .... a keni problem që dëshironi të zgjidhni?

    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të pajtoheni me burrin tuaj.
    *Nëse keni nevojë për të kuruar ndonjë sëmundje.
    *Nëse doni të ndaloni abortin.
    Dhe shumë të tjera, acuna e agimit do t'ju mahnitë me Fuqitë e saj të mëdha. kontaktoni atë në whatsapp: { +2348032246310 }
    Email: { dawnacuna314@gmail.com }

    ReplyDelete
  4. Nuk mund ta besoja se do të ribashkohesha ndonjëherë me ish të dashurin tim, isha aq i traumatizuar duke qëndruar vetëm pa një trup që të më qëndronte pranë dhe të ishte me mua, por isha aq me fat që një ditë takova këtë magjistar të Dr. Ediomo pasi i tregova per situaten time ai beri cdo gje qe te shihte te dashurin tim te kthehej tek une, faktikisht pasi beri magji ish i dashuri im u kthye tek une me pak se 48 ore, ish i dashuri im u kthye duke me lutur qe nuk do te rikthehej kurre. me ler perseri 3 muaj me vone u fejuam dhe u martuam nese edhe ti ke te njejten situate. Ai është shumë i fuqishëm në punët e tij;
    * dua magjinë
    * nëse doni që ish-i juaj të kthehet
    * Ndaloni divorcin
    *thyej obsesionet
    * shëron goditjet në tru dhe të gjitha sëmundjet
    * magji mbrojtjeje
    *infertiliteti dhe problemet e shtatzënisë
    Kontaktoni Dr Ediomo në emailin e tij: drediomo77@gmail.com
    faleminderit shume zoteri qe ma ktheve ish te dashurin tim emailin e tij: drediomo77@gmail.com ose telefono/whatsapp:+2349132180420
    +2348155926512

    ReplyDelete