Vetura godet motoçiklistin e këmbësorin dhe hyn në dyqan (Video)

Një shofer nuk e ka respektuar dritën e kuqe të semaforit.
Për pasojë, burri i paidentifikuar ka bërë tri aksidente të njëpasnjëshme, duke shkaktuar dëme materiale, por pa viktima në njerëz, transmeton knaqupak.blogspot.com
Kamerat e sigurisë e kanë regjistruar Golfin ngjyrë argjendi, teksa përplaset për një motoçikletë, duke e rrëzuar ngasësin e mjetit dhe pak metra me larg ka goditur nje kalimtar rasti dhe ka hyr ne nje dyqan kuptohet pa qellim pasi qe e ka humbur kontollin sepse se kishte respektuar shenjen e komunikacionit per me teper ndiqeni videon ne vazhdim.
Vetura godet motoçiklistin e këmbësorin dhe hyn në dyqan (Video) Vetura godet motoçiklistin e këmbësorin dhe hyn në dyqan (Video) Reviewed by Tipi on 1:20 AM Rating: 5

2 comments:

  1. Isha zemërthyer sepse burri im ndryshoi nga burri që u martova gjithashtu, ai nuk më dëgjon mua, por vetëm dëgjon nënën dhe motrën e tij, dhe ai gjithmonë më tradhtonte dhe më shihte si një grua e keqe, derisa më në fund u largua unë dhe fëmijët për një grua tjetër, kjo ndikoi aq shumë në punën time për shkak të dashurisë së fortë që kam për të, u përpoqa ta kthej mbrapsht dy herë, derisa u takova me një shoqen time të vjetër, ajo më dha një kontakti i Dr White, i shpjegova gjithçka që ai më premtoi se do të më ndihmonte, dhe më dha disa udhëzime, pas gjithë kësaj, burri im ishte kthyer në shtëpi, tani jetojmë të lumtur së bashku dhe me aq shumë gëzim, ai premtoi se kurrë nuk do të veprojë i fortë ose të tradhtojë unë më,
    Kontaktoni Dr White, ai është një njeri i mrekullueshëm që i përmbahet fjalëve të tij, adresa e emailit: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    ReplyDelete
  2. Jam shumë e lumtur këtë ditë sepse sapo më ndodhi një mrekulli, nuk prisja të isha më me të dashurin tim, por falë DR ELLEN, një magjistare e fuqishme që e bëri të mundur. Po kërkoja në internet më 29 dhjetor 2021 për të parë se si mund ta riktheja jetën time të dashurisë dhe hasa në shumë dëshmi për DR ELLEN. I afrohem asaj dhe jam mirënjohës për ndihmën e saj tani i dashuri im është kthyer me mua. Faleminderit DR ELLEN Unë do të vazhdoj të dëshmoj për ju. ju mund t'i besoni DR ELLEN për të zgjidhur problemet tuaja %100 me ndershmëri kontakt email :ellenspellcaster@gmail.com

    Whatsapp: +2349074881619

    ReplyDelete