Ish mafiozi shqiptar konkurron Travoltën (Video)

mafiozi
John Alite, shumë pak e njohin… Ai është shqiptari që ka arritur më lart në rangjet e mafies në Shtetet e Bashkuara të Amerikës.
Alite, një nga njerëzit më afër bosit John Gotti. Pas burgut ai publikoi librin Rregullat e Gottit. Historia vazhdon…
Po ashtu një tjetër shqiptar, regjisor në SHBA, e ka bindur atë për një dokumentar. Regjisori Andy Deliana tani ka publikuar trajlerin e këtij dokumentari, i cili ka ngjallur reagime të shumta në SHBA, pasi në dokumentar marrin pjesë jo aktorë, por figura të njohura të botës së krimit, transmeton Shqiptarja.
Në dokumentar do tregohet natyra e mafies në New York dhe përfshirjen e elementëve shqiptarë në botën e krimit.
Shqiptari John Alite po konkurron në këtë mënyrë edhe një projekt të aktorit të Hollivudit John Travolta, i cili po realizon një film mbi jetën e John Gotti.
Ish mafiozi shqiptar konkurron Travoltën (Video) Ish mafiozi shqiptar konkurron Travoltën (Video) Reviewed by Tipi on 10:42 PM Rating: 5

3 comments:

  1. Kjo është një dëshmi e leximit nga të gjithë, unë jam këtu për të lejuar të gjithë botën të dijë për një njeri që shpëtoi marrëdhënien time dhe ky njeri i madh quhet Dr. IZOYA. Në të vërtetë ai bëri një punë të madhe për mua duke e kthyer ish-dashurën time që më lanë dhe premtoi se kurrë më nuk do të kthehej përsëri tek unë. Me këtë, kam arritur të kuptoj se dhënia e detajeve të Dr. IZOYA për botën do të bëjë shumë të mira për ata që kanë shkatërruar shtëpi apo marrëdhënie për të që t'ju ndihmojë të rregulloni atë marrëdhënie të thyeshme ose martesën tuaj. Mund ta arrini tek adresa e tij e postës elektronike: drizayaomosolution@gmail.com. Merrni kontakt me të dhe shikoni se si problemi juaj do të zgjidhet brenda 24 orëve. Ai gjithashtu specializohet në çështjet e mëposhtme ...
    (1) Ju doni ish tuaj prapa.
    (2) Dua të promovohesh në zyrën tënde.
    (3) Doni që burrat / gratë t'ju ndjekin.
    (4) Ju dëshironi një fëmijë.
    (5) Ju jeni sipërmarrës dhe dëshironi të fitoni kontrata
    (6) Dëshironi që burri juaj të jetë i juaji përgjithmonë
    (7) Ju keni nevojë për ndihmë shpirtërore.
    (8) Ju keni qenë të scammed dhe doni të shërohen paratë e humbur.
    (9) Ndaloni divorcin
    (10) Thirrja e riteve të parave
    (11) Fito zgjedhjet

    ReplyDelete
  2. Whatfarë dëshmi e shkëlqyeshme, unë jam torpe clare dhe jam martuar, ishte i lumtur me martesën time, jo deri kur burri im filloi të dëgjojë thashethemet e mia duke mos qenë besnikë ndaj betimeve tona martesore, unë u përpoqa ta bëja të kuptonte që ishin gënjeshtra, por ai humbi dashurinë, besimin dhe besimin tek ne. Kështu që ne u bëmë çifte të bezdisshme, dhe pastaj u mbushëm për divorc, më vonë u ndamë. vite pas divorcit, unë u përpoqa të jetoj një jetë normale, por nuk munda, kështu që fillova një përpjekje se si të kthehem burrin tim, pastaj u referova, BaBa ogbogo një njeri i madh dhe shumë shpirtëror që hodhi një magji dashurie mua dhe e bëra EX time të kthehet tek unë brenda 48 orëve. Unë jam shumë dërrmuese, kështu që unë e lëshoj emailin e tij këtu për ata që kanë marrëdhënie dhe probleme martese.Email: greatbabaogbogotemple@gmail.com. Ose numri i tij i whatsapp + 447440557868Shikoni në kontakt me të, shihni se sa i madh dhe i fuqishëm është ai. Ndihmon gjithashtu në çështjet vijuese ...
    (1) Ndalojeni Divorcin (2) Qenien e Fundit (3) Magji për fat të mirë (4) Magji Martesore (5) Hequni nga Problemet Shpirtërore

    ReplyDelete
  3. Am Afrodita nga TIRANA, i dashuri im më la për një arsye që nuk ma bëri kurrë të njohur, më bllokoi në çdo rrjet social që mund të përdorja për të kontaktuar me të. e cila më solli trishtim, u përpoqa ta kthej, por u mashtrova dy herë, derisa takova një mikun tim shumë të mirë i cili më tha se si u ndihmua nga një magjistar i mrekullueshëm i quajtur Dr Dr, pastaj i shkrova atij në WhatsApp, ai më premtoi se do të më ndihmojë dhe gjithçka do të jetë mirë në 3 ditë pasi ai bëri një magji dashurie, dhe unë bëra gjithçka që ai më udhëzoi, për ta shkurtuar historinë, për habinë time më të madhe, ish i dashuri im të kthehej tek unë pas 3 ditësh dhe duke qarë duke më kërkuar ta fal që nuk e kishte parë atë që i ndodhi, ai më premtoi se nuk do të më linte kurrë për asnjë arsye, dhe tani ne jemi të përkryer së bashku me gëzimin dhe lumturinë, të gjitha falë Dr White, kontaktoni me të për çdo lloj magji, më besoni ai do t'ju ndihmojë të zgjidhni çdo problem që po kaloni për momentin,
    Email: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp+17168691327

    ReplyDelete